• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HD "sputtert" oplossing ??

die HD die ik op het oog heb (pro 150.2 nilfisk weegt idd 27 kg ,

deze wordt dan uiteraard NIET elke keer naar de kelder versjouwt :-b

( ALS het deze wordt natuurlijk :ja )

heb een bevestiging gekregen dat het toestel in totaal 370 + 1.95 euro kost

(in Nederland rekenen ze blijkbaar nog administratiekosten aan ?? )

De prijs in België bedraagt ...499 euro.....

ik was eigenlijk zinnens om zeker niet voor zo'n duur toestel te gaan , maar voor die prijs KAN ik het gewoonweg niet laten...

het is vooral de slang die beter is (en langer) en dan hoef ik niet telkens met heel de zooi van het ene eind naar het andere lopen.

als ik dan toch een nieuwe koop , koop ik liever wat extra power en kwaliteit

en kwaliteit betaal je nu eenmaal....

wat het ook is , dit staat in mijn mail :

Geachte heer/mevrouw,

De prijs voor het afhalen betreft: €371,95, €370,- voor het product en €1,95 administratiekosten.

is trouwens de prijs bij : elektrokoopjes.nl

iemand ervaring met daar iets te kopen ??

kan ik die firma "controleren " op "echtheid" of is deze bekend bij jullie ??

dank bij voorbaat .

als ik overga tot kopen , ga ik deze gewoon afhalen(70 km enkel) en betaal contant (indien mogelijk :ja )

Even opgezocht.

Er staat toch echt duidelijk het volgende:

Adviesprijs € 418,10
Uw voordeel € 48,10 -
Elektrokoopjes prijs € 370,00
Accessoires € 0,00 +
Afhaal- bezorgkosten € 1,95 +
Verwijderingsbijdrage € 0,00 +
Totaal prijs incl. 19,0% btw € 371,95

Overigens te belachelijk voor woorden voor iets dat je zelf gaat ophalen dat je daar voor moet betalen?

Ik zie het al voor me dat klanten die bij mij aan de balie spullen komen bestellen, dat die nog een keer extra moeten betalen omdat ZIJ het komen ophalen.

Overigens lees ik niet al te beste recensies over dat bedrijf. Lees maar hier :no

Heb mijn oog op een ietsje minder krachtig toestel laten vallen ivm minder gewicht maar toch met een versterkte slang van 10 !! meter

en voor 5 euro extra wordt ie thuis geleverd ! (coolsound.nl , lijkt me toch een betere keuze ivm positieve reviews) deze :

http://www.coolsound.nl/nilfisk-e-1452-10-x-tra-hogedrukreiniger-128470210/P32609

vind het enkel spijtig dat het om een aluminium blok gaat en de duurdere heeft iets met messing...(daarom zwaarder en duurder zeker)

ik reken ff uit : 300 euro ; 5 jaar garantie ; 5 jaar in gebruik=60 euro/jaar , is al even goed als elk jaar iets van 60 euro te kopen dat niet zo krachtig is :-b

heb ook bij kärcher rondgekeken , maar ben persoonlijk meer pro-nilfisk :ja , daarom deze keuze.(motorblok zal ongeveer wel hetzelfde zijn zeker ivm kwaliteit ??? :weetniet )

ook het gebruiksgemak zal vlotter zijn met 20 kg dan met 27 kg en 2.9 KW was ook ietsje teveel van het goede .(de E145 heeft

2.1 kw en dan zal het wel te doen zijn om geen problemen te hebben als ik mijn doekjes ook aan het wassen ben:lol )

(wij wonen in een oudere woning die nog niet zo'n zware "hoofdzekering" heeft )

indien er mensen zijn die echter veel problemen hebben met Nilfisk , hoor ik het graag.

(heb al wel enkele uren versleten op forums en reviews lezen en ziet er wel goed uit op wat uitzonderingen natuurlijk :rules )