Dat jij dit probleem toevallig ook had, wil niet zeggen dat alle DAPs het probleem hebben of krijgen.Harold-A1 zei:Gewone Chinese lagers.....echt geen SKF.
lijkt me dat dit probleem getakkeld moet worden.
Er is een beperkt aantal geweest met dit probleem, tot nu toe 8 uit mijn hoofd. (maar ik ben op vakantie dus ik moet het later op kantoor even terugzoeken).
Er wordt nu gesuggereerd dat elke DAP500 speling op de as zou hebben, maar dat is zeker te kort door de bocht en onjuist. Het aantal gevallen met speling op de as is juist erg beperkt. Het zijn er tot nu toe ongeveer 8 geweest, laat het er 1 meer of minder zijn. Maar op de inmiddels 1200 verkochte exemplaren is dat dus minimaal.
Mochten er toch problemen zijn, dan lossen wij deze gewoon kostenloos en snel op. Elke andere DAP500 dealer doet dit ook.
Om eerlijk te zijn vind ik het nogal paniekvoetbal hier. Er worden dingen gesuggereerd en vooral gegeneraliseerd die onnodig onrust geven, terwijl er helemaal niets aan de hand is.
De asjes worden met de hand gedraaid en daar kan verschil in zitten, in een beperkt aantal gevallen dus buiten de marge en dat hoort niet. Maar dat lossen wij weer netjes op.
Mocht het nu daadwerkelijk een meetbaar, aantoonbaar en structureel probleem gaan vormen, dan staan wij voor iedereen klaar.
Maar voor nu is het echt een storm in een glas water en paniekerigheid om helemaal niets.