• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Heeft SSF invloed op de ruitenwissers?

raceman

Detailing rookie
1 aug 2009
56
0
Ik heb een paar weken geleden de auto van mijn moeder behandeld, onderdeel daarvan was de SSF aanbrngen met een Gollmore foamgun. Van de week kreeg ik de vraag mijn moeder of dat invloed op de ruitenwissers kan hebben? Ze vond namelijk dat ze erg stroef gingen en stuiterden over de voorruit (iets wat ze voorheen niet deden) :-" Overigens is het stuiteren etc na een minutt of 3 wissen verdwenen.

Is jullie zoiets bekent of ligt het aan iets anders? :weetniet Ik heb het zelf helaas niet gezien en moet dus afgaan op het verhaal van mijn ma.

de foam maakt schoon/ontvet een beetje, en daardoor kan een ruitenwisser gaan stuiteren vanwege een wat stroever oppervlak.
Dit zal echter niet snel voorkomen, tenzij misschien de ruitenwisser oud/stug is?

Ruitenwissers zijn niet oud voor zover ik weet.
weet niet of het type ruitenwisser nog een rol speeld?

http://freespace.virgin.net/anthony.ashmead/08%20-%20ST%20TDCI/25092008063.jpg

Dit is ff een voorbeeld wat ik snel via google vond.

Ik heb op de zelfde dag mijn auto ook gedaan en daar zitten de zelfde ruitenwissers op (beide OEM van GM)