• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hel en verdoemenis, hulp gevraagd voor ongelukje

Geitekaas

Detailing addict
13 okt 2013
86
55
56
Mensen, ik blij een dagje weg. Thermoskan met verse thee meegenomen. Nu is op de terugweg die kan omgevallen (gisteren) en merk ik daarnet pas een hele natte bagageruimte achter. Verdomme...! Maar wat te doen? Het is nu te laat en ik heb de Pingin erbij gelegd en morgen moet ik aan de slag. Wat is het beste? APC erop spuiten (veel), met de borstel poetsen en dan met de kaercher wegzuigen? Sopje? Schoonmaakazijn? Hellup!
 
Mainstreet: dank voor je aanbod! Ik kan in nood denk ik wel aan zo'n ding komen. Maar nogmaals, dank je! Ik heb zelf een kaercher natstofzuiger, kom ik dan ook ver mee. Maar APC moet dus genoeg zijn, hoor ik aan jullie reacties. Poeh, ik ga maar eens opstaan en aan de slag.