• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

helemaal nieuw hier

joshvenlo

Detailing trainee
13 feb 2012
11
27
Goedenavond,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Josh, ben 27 jaar en woon in Venlo. Ben best een auto liefhebber en wil mijn bolide altijd fijn schoon houden. Nu dacht ik afgelopen week, laat ik een googlen of er misschien iets te vinden is over hoe je het beste je auto kan wassen! Nou zeg, toen vond ik dit forum. Ik was meteen helemaal verkocht. Ik heb een aantal avonden alleen maar gelezen, gelezen en nog eens gelezen. Dit werkt inderdaad verslavend. Ga deze week mijn eerste bestelling doen en dan ga ik volgende week ergens aan de slag. Heb er nu al zin in!!

Mijn auto is een Ford Focus Cmax uit 2006 (1.8 tdci Ghia) Heb een paar mooie wielen eronder (vind ik zelf) die ik natuurlijk mooi wil houden.

Ik zal later deze week mijn bestellijstje met jullie delen, kijken of het wat is.

auto2.webp