• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HELP, hoe sluit ik mijn foamlans aan?

Ron207

Detailing rookie
2 jun 2008
92
0
Ik heb net geprobeerd mijn foamlans aan te sluiten op mijn karcher HD, hij klikt er erg gemakkelijk op maar lekt vervolgens als een zeef...........?

Wat doe ik verkeerd?

Wou vol goede moed aan de auto beginnen maar de zin is gelijk verdwenen :'(

Het principe is gelijk als dat van de spuitlanzen, insteken, goed drukken en kwartslag draaien. Dan zit ie vast en zou er geen lekkage mogen zijn.
Heb je al geprobeerd om het handvat in te spuiten met kruipolie (WD40), dus olie spuiten in het aansluitgedeelte?
Wanneer de foamkit moeilijk erin gaat wil dit meestal wel helpen.
Misschien zit er wat vuil in de koppeling bij jou en komt de connector daarom niet terug geveerd.

Hij lekt gelijk bij de aansluiting in het handvat. Het hele spul is hagelnieuw dus van vervuiling kan geen sprake zijn. De originele lans sluit af zoals het hoort....
Erg jammer :| :|

Iemand een idee?
Het viel mij wel op dat de connector van kunststof is en op het plaatje in de shop is ie van metaal...

De kunststof is juist de nieuwe versie en zou qua aansluiting zelfs iets beter moeten zijn dan de metalen uitvoering.

Vreemd, je bent de eerste die lekkage meldt bij de aansluiting. :( Zitten alle rubbertjes nog op zijn plek in je Karcheraansluiting?

Alles is nieuw en het maakt niet uit of ik hem direct op de spuitlans aansluit of op een verlengstuk, hij lekt in beide gevallen.

De koppeling gaat er naar mijn idee ook wel erg gemakkelijk in...

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Op de foto niet te zien maar de zwarte connector is van binnen overal even dik, mijn gevoel zegt dat dit de oorzaak zou kunnen zijn van het niet afsluiten. Hoort daar wellicht iets van een rubberring binnenin ofzo? Het is nu een recht toe rechtaan hol buisje.

Zijn er gebruikers die kunnen zeggen hoe dit bij hen is?

Het is niet echt naast de deur en moet de hele week van half 8 tot 5 werken.....

Kan ik hem ook opsturen o.i.d.? Weet niet of je er problemen mee hebt als ik hem met DHL/VGL naar jullie opstuur....

Maar als ik het goed begrijp heb jij ook geen idee of ik er zelf nog iets aan zou kunnen doen en hoort het buisje gewoon "rechtuit" hol te zijn?

Ik hoor het wel,

Grt,
Ron