• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Herfstactie: 10% korting op het gehele assortiment!

Dankjewel Kees. Ik ben er ook zeer blij mee. Ik verheug me op het drogen met de MasterBlaster. Daarnaast zie ik uit naar het polijsten met deze Flexen. Heb altijd met verschillende DAP's gewerkt. Ik heb niets te klagen, want heb er denk ik wel voor twee miljoen mee gepolijst. Zeer fijne machines.
Nu over op Flex.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
@Istnogferarie
Dank je. Ik ben er dan ook zeer blij mee.
Nu even wachten op de eerst volgende opdracht. Wil er graag mee aan de slag.
Thuis uitleggen hoeft gelukkig niet. Gaat nimmer ten koste van het gezin. Komt in de regel ten goede van het gezin. Alleen nu even wat minder. Hi hi hi.
Maar deze week doe ik nog even de luxaflex buiten hangen en dan foamen en wassen. Doe ik zo ongeveer eens per jaar.
Het drogen gaat nu sneller vermoed ik....
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie
@Aficior Mooie machines! Heb je toevallig al een blaster sidekick? Ik ben heel benieuwd hoe die 2 zich tot elkaar verhouden. (Ooit gaat er bij mij ook een master blaster komen)
 
@Jansen
Ik moet bekennen dat ik tot op heden geen ervaring had met deze machines.

Ik mag de laatste tijd wat bijzondere auto's verzorgen en daarom wilde ik passend opschalen zeg maar. Sommige auto's wil ik eigenlijk helemaal niet aanraken, hoewel het juist super voelt om die auto's aan te mogen raken en te verzorgen. Maar drogen met lucht is nog net iets veiliger dan met een droogdoek. En dat drogen deed ik al door te deppen en niet door te vegen.

Ik ben vorige week op bezoek geweest bij die gezellige mooie winkel onder de rook van Rotterdam en heb daar deze machine mogen testen van Johan. Ik heb voor deze gekozen omdat het ding echt met orkaankracht droogt. Dat was mijn afweging. Het gaat mij niet om de tijd, want dat scheelt niets, maar vooral het niet aanraken van de lak en om het weg blazen van water uit kiertjes en verborgen plekjes waar je met je doek niet bij kunt.

Je woont toevallig niet in de buurt van Schiphol? Om te testen?
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Die masterblaster staat al zo lang op mijn lijstje!

Maar op 1 of andere manier komt het er maar niet van!

Bij deze... dit jaar hangt er nog 1 in mijn garage!
 
Laatst bewerkt:
@Zluytr
Bij mij heeft het ook lang geduurd hoor.
In mijn geval was het telkens de prijs die mij ervan weerhield moet ik bekennen. En dan was er altijd wel weer wat anders....
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Haha.. Uiteraard is het bij mij ook de prijs ;)

Ik heb het er wel voor over, maar af en toe moet je keuzes maken. (helaas)
 
Dankjewel @mk-us. Ik ben er echt zeer blij mee. Het heeft ook lang genoeg geduurd denk ik. (En wat heb jij toch een goede handtekening).

Ik ben al op zoek gegaan naar een tas voor de FLEX-en. Ik kom dan uit op een tas van Flex zelf, te weten de Flex TB-L 460x260x300.
https://www.flex-tools.com/nl-nl/products/tb-l-460x260x300-8/#downloads

Natuurlijk heeft Carclean ook voldoende mooie tassen, maar voor de Flex- machines lijkt me een bijbehorende tas wel netjes en passend. Je hebt ook prachtige hard-cases van Flex, maar die zijn mij een beetje te kostbaar vooralsnog. Ik zal binnenkort zo een tas bestellen en dan kijken of allebei mijn Flex-en erin passen. De prijs is alleszins redelijk.

Dank jullie allemaal voor jullie aardige berichten. Zo ontzettend aardig dat jullie zo ongeveer blijer lijken te zijn met deze aanwinsten dan ik, terwijl ik mij bijna geneer voor deze mooie spullen.
Dank jullie wel.