• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Herfstactie: 10% korting op het gehele assortiment!

E

Etterual

Guest
Hebben jullie de laatste nieuwsbrief al ontvangen? Ontvang tot en met zondag 15 oktober 10% korting op het gehele assortiment!

http://mailchi.mp/carclean/10-kortin...-weer-op-komst

Inschrijven voor de nieuwsbrief kan via je je eigen account onder het kopje 'mijn gegevens'. Vink even aan dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen en je bent altijd op de hoogte van acties en aanbiedingen.

Herfstactie Carclean.jpg
 
Manman denk dat ik een auto aan detailspullen staan heb, jammer dat deze net niet iets vroeger had gekomen maar toch van geprofiteerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BTW, bij mij deed de code het niet. Er stond dat hij al gebruikt was.

Geen groot probleem, Ik wou snel wat Rim bestellen, maar zag dat deze al in de aanbieding was.
 
Zou moeten gewerkt hebben, je hebt toch 2017mooi genomen ik heb enkele malen Mooi2017 ingegeven en die werkte niet:sleeping:

Vind het wel jammer voor je , mss krijg je een extraatje ... hoop het voor jou ;)
 
Had de code gewoon ge "copy paste". Zo slim ben ik ook wel weer.

Zal er wel aan liggen dat in op zee zit, en het internet niet geweldig is. Ik heb vaker dat soort rare dingen.

Ik maak me er niet zo druk over, wou een zooitje extra pads bestellen die ik niet direct nodig heb. Maar ik dacht als ik toch 10% korting heb..

Die heb ik weer uit m'n mandje geknikkerd en heb de dingen besteld die ik wel nodig heb. En het duurste was toch ik de aanbieding.
 
BTW, bij mij deed de code het niet. Er stond dat hij al gebruikt was.

Geen groot probleem, Ik wou snel wat Rim bestellen, maar zag dat deze al in de aanbieding was.

Misschien heeft het vrouwtje de code gebruikt om je te verrassen als je thuis komt, @Zluytr ;).

Die Rim in de aanbieding is met 12,5% korting (en de 10% korting gold toch niet voor aanbiedingen).

Bij mij werkte de code wel; de "niet-aanbiedingen" werden keurig berekend met 10%:
bestelling okt 2017.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
BTW, bij mij deed de code het niet. Er stond dat hij al gebruikt was.

Geen groot probleem, Ik wou snel wat Rim bestellen, maar zag dat deze al in de aanbieding was.
Net even getest voor je met exact dezelfde bestelling maar hier werkt de code wel. De korting was slechts 0,95 omdat de RIM al in de aanbieding was maar het werkte hier wel. Misschien een bugje of inderdaad de connectie die niet top was.

Mocht je nog pads willen hebben met de korting stuur mij dan even een mailtje (dennis@carclean.com) dan regelen wel wat voor je.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Haha nee op een paar velletjes schuurpapier zal de 10% geen zoden an de dijk zetten :joy:

Bedankt voor het aanbod maar dat komt wel. Ik heb het belangrijkste, de rest was meer de Hollander in mij die wat moest bestellen omdat er korting was. ;)