• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Herman46, aangenaam!

Herman46

Detailing trainee
14 dec 2014
10
45
37
Hallo allemaal! Ik ben Herman, 28 jaar en woon in Hoevelaken. Ik werk sinds ongeveer 7 jaar bij de lokale BMW-dealer op de poetsafdeling en ben al jaren een poetsliefhebber. Ik heb een Opel Corsa C 3d uit 2002, waar ik regelmatig aardig wat tijd in steek. Toen ik 'm kocht was ie niet al te netjes, maar na een paar dagen zwoegen is de Corsa enorm opgeknapt. Het lijkt me leuk om via dit forum mensen te leren kennen die in de buurt wonen en ook liefhebbers van detailing zijn.

2qxqntz.jpg


315e9ep.jpg
 
Nee hoor. Ik werk er part-time, anders had ik waarschijnlijk wel een BMW gekocht. Maar tis een leuk autootje voor niet al teveel geld en hij wordt gewoon op t werk onderhouden :) . Weet jij trouwens hoe ik een foto kan plaatsen?
 
Ah das mooi mee genomen toch ;) Als het goed is moet er ergens een vierkantje staan met de vorm van een berg en een rondje (zon) als je daar opklikt kun je een foto toevoegen Sent from my iPhone using Tapatalk
 
welkom herman,
via http://nl.tinypic.com/ kan je je eigen foto's online gooien.
als je dat gedaan hebt dan krijg je wat url's in je scherm te zien, pak de url van IMG-code voor forums & berichtenforums.
dan krijg je je eige foto's te zien, succes!
 
Vanuit Harderwijk ook welkom Herman !

Leuke Corsa, en zo te zien uitgerust met een 1.2 ?

Gr. Arjan
 
Ja helaas wel haha. Motor had wat meer vermogen mogen hebben, maar budget was beperkt en veel gsi's zien er nogal afgetrapt uit. Deze is tot ik heb kocht altijd bij de dealer onderhouden en dat sprak mij wel aan. Qua detailing zat er wel wat werk in, maar dat vond ik geen ramp. Nu is t echt een net autootje :)