• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

het brinkman probleem en de op lossing

darkgrey

Detailing rookie
7 jun 2011
32
0
Ik heb zelf 2x onder vonden dat de kwaliteit van het batterij klepje van de tuff max niet erg stevig is (gaat heel snel kapot)}:)w
maar hier komt de oplossing als je het stukje wat afgebroken is (of nog niet) moet je dit lijmen met ca lijm
Hier volgt de DYI

1 schuur met lichte graad schuurpapier om het schuivende gedeelte van het klepje

2 ontvet het te lijmen gedeelte

3 leg nu heel voorzichtig met tussen posen kleine druppeltjes lijm aan de binnen zijde van het klepje dit moet gedaan woorden zodat het er uit ziet als een holle las en de operatie is gedaan werk nu een paar maanden perfect

Thanx!

Das een mooie oplossing en uitleg. Ondanks dat ikzelf altijd voorzichtig en met beleid met mijn spullen om ga is het klepje bij mij ook gebroken.
Daarom wel aardig om te lezen dat ik dus niet de enige ben....

Bij mij is alleen het stukje plastic op straat "weggeschoten" en uiteraard niet meer te vinden.... ]-0

Carclean kunnen jullie hier iets in betekenen? Is het probleem bij Brinkmann bekend? Is het mogelijk om alleen een nieuw batterij klepje te bestellen?

Gr. Marcie Marc

@ThaBird welke led lenser gebruik jij hiervoor? Ik heb zelf de LED Lenser 7862 Police Tech 1.