• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het is geen wax en ook geen sealant het is......

Dr. Pepper

Peperfluisteraar
26 aug 2010
1.789
0
Zag deze als een nieuw product op een website voorbij komen schijnt een insane wet look te hebben,ongelovelijk "mike amazing effect"nano technologie.
Wie heeft dit produkt reeds gebruikt???volgens mijn heeft chost10 deze in zn collectie ben benieuwd naar dit product???
GAP_619_16-2.webp

Volgens mij loop je een paar maanden achter Jeroen.

Mysterieus product met mooi label, maar volgens mij ondanks de naam more of the same. Laat de review maar komen.

:( nou dankje tim,dat ik achterloop.hahahahaha maar zo zie je maar dat ik niet alles in de gaten kan houden,en ja ik wil weleens als het maanden oud is dus resultaten dr van zien????

Dat hele topic doorgeploegd en eigenlijk weinig wijzer geworden, behalve dat er erg mysterieus over wordt gedaan. Het is geen wax (want het is een synthetisch product), dat is me duidelijk. Maar in mijn beleving is een synthetisch product dat bescherming geeft automatisch een sealant.

Er zitten wel glansversterkende middelen in, maar het kan gebruikt worden met een glaze eronder, maar diegene die het geprobeerd heeft, kreeg geen goed resultaat. En zullen geen cleaners in zitten, want je kan het layeren. Dus ik blijf erbij dat het een sealant is met glansversterkende eigenschappen.

1 filmpje gevonden en daarvan is de sheeting niet erg indrukwekkend:

Zoveel producten, zoveel meningen.........

I can tell you now, Blacklight is great!
Very easy to apply, only a very small ammount of product needed.
I applied 2 coats to the van yesterday.
Method was as follows:
1: Snowfoamed with BH snowfoam
2: Washed using 2bm with CG wash n gloss and warm water.
3: Blacklight applied my rotary on Hex logic finishing pad.
4: Left to dry for 15 mins and buffed off with MF.
5: Then left to cure for 30 mins.
6 2nd coat of Blacklight applied by hand. Same procedure for drying and curing.
7: CG Hybrid V7 Hi-Gloss sealant spray for wipoe down and final finish.

To say I was impressed is an understatement. Especially as I was fighting the weather.
I did take a few photos but I cant post pics here as I would be breaking the rules.
The smoothness of finish and the reflection off it are unreal in such little time and effort.
I hope this helps.

Je zou het woord Blacklight zo kunnen vervangen voor M21 of WG DGPS 3.0, afgezien de cure tijden dan......

Als we geen foto materiaal hebben en het product is dus duidelijk al een tijdje op de markt........Duidelijk verhaallijkt mijn....Niets bijzonders dus TIM:cool :slotje

Hier is het nog niet op de markt, maar wij lopen ook wel een eindje achter op bijv. de UK, daar zijn al wel gebruikers en daar detailden ze al toen wij net Wash & Shine hadden ondekt en met een spons aan het wassen waren.
En niks bijzonders........zo kan je alles wel gaan bestempelen, het is maar wat je voorkeuren zijn.
Zal je het eerst zelf eens moeten proberen.

Volgens mij heeft Chemical Guys Nederland het product al een tijdje op de plank liggen en is het voorradig.

Ik ben het met Rolf eens, misschien is het wel bijzonder, dus laten we de overige review afwachten.

Is wel te koop heb effe gekeken op d2s ja das schelden hier,maar is gewoon te koop hoor in nederland en de belze dus.......prijs vindt ik iets aan te hoge kant om zo maar eens te proberen!!!!!