Ik heb nu al een paar keer geprobeert bij verschillende auto's steenslag/afgebladderde lak bij te werken.
Ik probeer het altijd in verschillende lagen te doen, maar waar ik mee loop te prutsen is hoe je de sate prikker gebruikt.
Dopen jullie alleen de punt erin en tikken die op de plek of houd je hem onder een hoek en gebruik je hem als penceel?
Ook vind ik het erg lastig om te bepalen hoeveel lak ik op de punt moet doen, doe ik teveel dan blijft het op de plek waar ik begin met opbrengen te dik, doe ik te weinig dan zie je waar de sate prikker de auto heeft geraakt en geeft hij alleen daarnaast af (je ziet dus een soort strepen van de punt.
Misschien dat iemand me een tip kan geven over hoe ik er het beste mee om kan gaan.
Ik probeer het altijd in verschillende lagen te doen, maar waar ik mee loop te prutsen is hoe je de sate prikker gebruikt.
Dopen jullie alleen de punt erin en tikken die op de plek of houd je hem onder een hoek en gebruik je hem als penceel?
Ook vind ik het erg lastig om te bepalen hoeveel lak ik op de punt moet doen, doe ik teveel dan blijft het op de plek waar ik begin met opbrengen te dik, doe ik te weinig dan zie je waar de sate prikker de auto heeft geraakt en geeft hij alleen daarnaast af (je ziet dus een soort strepen van de punt.
Misschien dat iemand me een tip kan geven over hoe ik er het beste mee om kan gaan.