• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Vandaag met Het Zonnetje in de garage geweest! Daar ook 2 nieuwe volgers gescoord  ;)

Natuurlijk eerst de auto gewassen om 7.45 uur in de wasbox. Iets later dan gepland thuis, want er moesten precies 2 hagelbuien vallen toen ik wilde vertrekken.

Thuis aangekomen binnen 10 minuten mezelf gedetailed (de auto krijgt meer aandacht dan ik zelf, wat is dit toch een vreemde hobby) en toen op weg naar de garage waar we keurig op tijd arriveerden.

[ATTACH=full]169656[/ATTACH]

[ATTACH=full]169657[/ATTACH]

[ATTACH=full]169658[/ATTACH]

Paravan weer helemaal schoon. Bij het droogblazen kwam er toch weer vuil los. Hij vroeg wat ik wilde: alles helemaal schoon of zo goed genoeg? Ik stond er toch, dus liever echt helemaal goed schoon. Zo gezegd, zo gedaan. Dus opnieuw schoongemaakt en droog geblazen.

Ik denk niet dat hij eerder zo schoon is geweest behalve toen Het Zonnetje nieuw was. Want een halfjaar geleden heb ik het bij de dealer laten doen, toen Het Zonnetje zijn grote beurt kreeg. Maar nu was het toch (alweer of nog steeds?) aardig vies. Het viel op het eerste gezicht mee, maar toen ik zag hoeveel vuil er verwijderd werd en los kwam, was het behoorlijk wat.

Volgens de medewerker hoeft het nu pas over 1 a 2 jaar weer te gebeuren. Eigenlijk 2, maar omdat ik aan zee woon met altijd en overal zand, is 1 jaar wellicht verstandiger.

Ben er blij mee! Nog een praatje gemaakt en Het Zonnetje had weer veel bekijks.

[USER=2859]@Cordoba[/USER] de punten die jij noemt, werden ook aangegeven vandaag in de garage.