• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Niet normaal die glans op het  :sun:

Geen ervaring met de gebruikte pads, maar wat mij wel opvalt is dat in elk geval Nick op geen enkele foto de pad echt vlak op de lak heeft, maar steeds een beetje scheef zoals soms bij een rotary wordt gedaan. Bij Drifter kan ik het op basis van de foto's niet goed beoordelen, dus daar zeg ik niets over. Overigens hoe kleiner de pad is, hoe lastiger het is om deze goed vlak te houden, en heel misschien is dat mede oorzaak van het moeizame polijsten, maar lijkt me niet de enige oorzaak.

Terwijl ik dit schrijf bedenk ik wat: zijn er lakdiktemetingen gedaan? Zou het Zonnetje ooit last hebben gehad van een slechte blanke laklaag en is deze geschuurd en opnieuw met blanke lak gespoten? Als krasjes ónder een nieuwe blanke laklaag zitten, heb je echt een baksteen nodig om bij die krasjes te komen.

In elk geval een stralend resultaat van het weekend en een mooi verslag om te lezen. Wat Juffer1 ook al schrijft, goed dat ook de problemen benoemd worden, daar kunnen anderen ook weer van leren, maar bijna iedereen heeft de neiging om problemen maar niet te beschrijven. Voor mij ook iets gelezen wat ik niet kende: magnetische doeken, ik weet niet van wie ze waren maar lees daar graag meer over. [USER=6591]@Nick Bakker[/USER] [USER=9226]@Drifter[/USER]