• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hey de bende !!!

Daarnet een post van jou gelezen en zag je avatar...naar aanleiding daarvan hier ff naar de foto's komen gluren.....Nice car!!!! :)^ :)^
 
:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: love your car !!! Goed zo vanaf nu geen wc spons meer, das een belediging voor deze beauty !!!! Heel veel plezier toegewenst met deze geweldige aankoop !!!
 
Thx iedereen. Het enige minpunt aan de wagen zelf vind ik de kleur, wit is zo ondankbaar, ik heb er al met diverse produkten opgezeten (Wolfgang glaze, Wolfgang sealant, Collonite 845), maar meer glanzend krijg ik hem precies niet ?:(
 
Probeer eens een echte carnauba wax, is toch weer anders dan de wolf sealant en de colli geeft in mijn ogen een hardere look a la sealant.
De Dodo Juice Light Fantastic is een softwax, minder groot verschil om aan te brengen, anders de Dodo Juice Diamond White ( hardwax ).
Daarbij komt de meeste glans uit het voorwerk ( 95% ), soms is de koek gewoon op.
Geen idee of je aan het vergelijken bent met andere kleuren ( bv zwart of rood ), dat geeft weer een andere look dan een witte auto.
 
Zal ik eens proberen MK, maar in vergelijking met bvb een zwarte wagen, dan zie je in de zwarte kleur een betere weerspiegeling dan in een witte.