• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hi i'am Sjoerd, Welcome to Jackass - Citroen C1

Zo dat zag er beroerd uit! De waarschuwing kwam te laat x-]

Maar ziet der nu weer super uit :-)^ . Net zoals ivo's ben ik ook benieuwd hoe de trims zich houden.

Dankjewel voor de leuke reacies! Ik dacht eerst even dat de auto nog onder de polijstresidu en olie zat, maar dat was helaas niet het geval. Agh deze klus is zo gebeurd:-)^

ik zou m als ik jou was minimaal 200 vragen om m weer goed te krijgen:! , wie niet horen wil moet maar voelen ;)

Hahah ik doe het ook niet voorniets, maar maak er wel een schappelijk prijsje van. Dit polijstwerk heeft me denk ik 3 kwartier gekost. De trims een half uurtje. Met anderhalf uur is de rest ook gepolijst. Ik heb nu alleen deze zijkant ff gedaan. Deze zijkant kost 25 euro om te doen, als hij de rest ook wil kost het 200 :-"

Oh..... wat erg zeg!
En inderdaad, dat na een waarschuwing. Jeetje... maar wat gaaf dat je je buurman wilt helpen! Wagentje zal er zeker een heel eind van opknappen.

Zelf ben ik (momenteel) geen expert in het detailen, maar wat je buurman uitspookte kan ik niet begrijpen. Heb hier zo'n collega rondlopen die eventjes vlug haar auto wou proper krijgen.
Schuursponjes zijn hier toch uitermate geschikt voor.

Wat sommige mensen allemaal gebruiken om hun wagen "netjes" te houden en de manier waarop.
Ik pleit niet volledig onschuldig (heb ook mijn haastige fouten gemaakt) maar sommige slagen er toch in om het toch op een ander niveau te doen. :-&

Dubbele dikke duim voor je hulp aan het adres van je buur. :-)^ :-)^
Kan die mens weer geruster slapen en vooral rondrijden.

Ik zal es kijken of ik een plaatje kan schieten van een paar auto's bij mij in de buurt. Echt, daar valt ook je bek van open. Wat sommige mensen met hun auto doen/nalaten....

Mijn buren lachen voorlopig nog met mijn "idiote manieren" om een auto te wassen. Schuim? Twee emmers? Twee? Zoveel flesjes en drie, neen vier washandschoenen een hoop "vodden"? Hallo buurman?

Wacht maar, ooit krijg ik ook nog wel eens de kans om een sj0ertum te doen!
Je bent een voorbeeld voor de maatschappij sj0ertum, respect!

Zo! Dit is even schrikken. Top dat je het voor hem opgelost hebt. Meteen een flinke waarschuwing naar iedereen die nog zo'n pot in de kast heeft staan, ghehe.

Als bij ons 's middags de zon gaat schijnen, durf ik haast niet meer naar buiten te kijken.. De buurman heeft ooit eens zijn auto laten poetsen volgens mij, maar laat hem verder nooit wassen.. Resultaat: Smerige auto met op de stijlen holgrammen tot en met..
Krijg er jeukende vingers van....

Ik geef altijd gewoon grif toe dat ik geschift ben w^^w

Elke gek z'n gebrek, heerlijk :)_[]