@Blackburn wat je in je laatste post zegt is ook mijn gedachte na het draadje gelezen te hebben; is die pad wel gewisseld of schoongemaakt. Zelf reinig ik mijn pads iedere hit in een padwasher. Als je die niet hebt, wat goed mogelijk is, kun je meerdere gelijke pads aanschaffen zodat je er een aantal kan gebruiken. De eerste uitspoelen en drogen terwijl je de tweede gebruikt, zegmaar.
Een dergelijke auto in zo'n korte tijd polijsten, dat is ook best ambitieus, wat voor spullen of techniek je ook hebt. Als ik een auto na het reinigen en kleien èn 1 stap polijsten om wat glans aan te brengen voor de eigenaar, in de wax heb gezet, ben ik toch meestal al een uur of 8 bezig, waarbij er nog niet echt gecorrigeerd is op de lak, maar puur wat swirls zijn verdwenen.
Een middenklasser volledig compounden en polijsten, daar mag je zo 8-12 uur voor uittrekken.
Neemt niet weg, zolang je een resultaat bereikt waar je zelf blij mee bent, dan is een ander vaak al lang tevreden, er is niet echt iets goed of fout. Maar een echt strak resultaat, kost techniek, middelen en vooral... tijd.
Een dergelijke auto in zo'n korte tijd polijsten, dat is ook best ambitieus, wat voor spullen of techniek je ook hebt. Als ik een auto na het reinigen en kleien èn 1 stap polijsten om wat glans aan te brengen voor de eigenaar, in de wax heb gezet, ben ik toch meestal al een uur of 8 bezig, waarbij er nog niet echt gecorrigeerd is op de lak, maar puur wat swirls zijn verdwenen.
Een middenklasser volledig compounden en polijsten, daar mag je zo 8-12 uur voor uittrekken.
Neemt niet weg, zolang je een resultaat bereikt waar je zelf blij mee bent, dan is een ander vaak al lang tevreden, er is niet echt iets goed of fout. Maar een echt strak resultaat, kost techniek, middelen en vooral... tijd.