• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier is Klaasvaak...

Sandman

Detailing addict
4 jul 2011
19
60
Hallo allemaal,

Ik luister naar de naam Martin. Woon in Oegstgeest (vlb Leiden). Rij sinds kort in een Peugeot 308 1.6 VTi 16v 120pk uit maart 2009. Dat is ook eigenlijk de reden om me te verdiepen in de kunst van het car-detailen.... Ik vindt het prachtig wat ik hier aan foto's tegenkom. Echt fantastisch wat er allemaal kan om een auto zo te laten blinken. Ben dus een echte newbie. Ik heb wel eens een auto met de hand gewassen. Met een (bloos) spons. Dat kan dus niet lees ik al.... Ook wel eens (mijn oude auto) in de krasstraat gereden. Amai, vloeken in de kerk hier...

Ben voorzichtig begonnen met verzamelen van wat spulletjes:

Washmitts, mf-doeken, 2 emmers met grit-guard (vindt ik te klein, hoop op de 5 gallon transparante versie van eind augustus), wat klei, quick-detailer, banden-gel, bandenborstel....en shampoo (heet dat zo?) Ik dacht eerst met het merk Meguiar's te beginnen, is voorradig bij de lokale auto-onderdelen-boer....maar lees dat dat in sommige situaties beter kan...komt zeker nog wel. Waar ik ook van onder indruk ben is het wassen met een hd-foam lans. Dat ziet er echt super uit...

Affijn, ik hoop nog wat vaker van me te laten horen...


Ik laat me graag verrassen door jullie deskundige adviezen....Ik zal mijn gezicht ieg laten zien op de CC-summer meeting as zaterdag...kan niet wachten...

:party:


nb
Foto's van mijn auto moet ik nog maken...zal er aan proberen te denken om ze eens hier te laten zien...

[EDIT]
Wat denk ik nog effe interessant is te melden: De kleur van mijn auto is (donker)blauw metallic (peugeot-montebello). Zie dat een aantal wax-produkten op auto kleur gekozen kunnen worden...

Zie dat mijn gegevens in het voorstel rondje niet meer up to date zijn na 2011. Ik woon ondertussen in Den Haag en het mobiel is een recente Peugeot 208 geworden in zwarte metallic lak (noir perla). Leuk om weer in de wereld van het detailen te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Kijk dat bedoel ik dus. Dit is niet een eerste keer dat ik mezelf voorstel op een forum. Maar de reacties zijn hier gewoon 1] veel en 2] hartelijk... Daar wordt je blij van he... :-b begin me dus meer thuis te voelen hier... :)^ :eyes: