• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier is Knopjes

Knopjes

Detailing addict
5 jul 2008
43
52
Ja ook ik zal me even netjes voorstellen. Mijn naam is Ronald en ik kom uit Zwolle. Ik rijd zelf in een Alfa 147.

Nadat mijn flesje turtle wax op was ben ik maar eens op zoek gegaan naar wat beters en kwam via het forum van de Alfa 147 club uit bij carclean.
Na eerst de clay kit en de deep crystal kit te hebben gekocht is mijn voorraad inmiddels al aardig uitgebreid met SSR 1 en 2.5 en moest er ook maar een poetsmachine van de Lidl komen om swirls er beter uit te krijgen. Ik ben nog niet helemaal tevreden dus zal ik binnenkort eens voorzichtig met SSR3 aan de gang gaan.

Ik had het in het begin niet kunnen denken maar poetsen werk echt verslavend dus jullie zijn gewaarschuwd. :!
(voor zover julie dat al niet wisten natuurlijk)
 
Ik zie de naam Knopjes en ik denk... ha eindelijk nog een dame op het forum!
Toch van harte welkom ;)

Eh ja, schone auto (anders was de sneeuw niet wit meer)

Poetsen verslavend? Ow? Weet ik niks van.

:)_[]