• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HLE-99 Detail Shed update 12-09-2009

HLE-99

Detailing addict
13 jul 2009
528
65
Vandaag de eerste dag van mijn vakantie in mijn werkruimte een schappenwand gemaakt en van Tinus de Padwasher gekocht. Het staat er mooi bij dus dacht ik, ik zal mijn collectie ook maar eens delen hier.

De foto's spreken voor zich.

Eerst een overzicht.
GroteFoto-E6NDOHLW.jpg


De Swissvax collectie zonder de waxen.
GroteFoto-YCTNUWRX.jpg


Mijn waxen en Dodo Juice collectie.
GroteFoto-7LORI76X.jpg


Overige merken, oa Meguiars, Poorboys World, Autoglym, Race Glace, Rain X, Pro Vision, Autobrite, Carrand, Chemical Guys.
GroteFoto-MOE3KKQI.jpg


Hulpmiddelen en de doeken.
GroteFoto-XSC7PN6N.jpg


De waswagen, detailkar, gereedschapwagen en de washmitts.
GroteFoto-BVPKGUYM.jpg
 
Verdomd mooie collectie, en zo te zien ook beetje handig met detail wagens in elkaar knutselen? (die met die twee emmers?)
Stukje vakwerk...

Nee, zo groot is mijn collectie nog niet. Jij kan gewoon 10 auto's full detailen, en dan heb je nog schone doeken op voorraad :grinning:
 
Thanks heren!

@ Jeroen, ja echt top olie het is de Edge SPORT 10W60
@ Dave, zeker die emmerwagen is erg handig, zie ook de topic Gritt Guard aanpassen onder Wassen en Drogen
@ LB, Zeker, ben echt een fan maar sta wel open voor andere merken.
 
Wow, dat ziet er fantastisch uit. Mannen kunnen ook shop-a-holic zijn.
Ziet er professioneel uit en handig die stellage voor je wasemmers.

:)^
 
Vorige week mijn detailkar aangepast zodat er allemaal handige opbergmogelijkheden op zitten. Ook wat nieuwe artikelen heb ik hierop geplaatst. Ik zal binnenkort even alle nieuwe producten appart zetten en hier posten. Maar nu de uitbreidingen op de detailkar:

GroteFoto-BHUXZGVB.jpg


GroteFoto-MXG7YIQS.jpg


GroteFoto-OFOIEKP8.jpg


GroteFoto-YYFSF7J4.jpg
 
Ohhhhhhhohhhh, het is niet eerlijk!!! :(

Eerst al zo'n mooi garage en nu de ultieme detailkar.

Bouwtekening online zetten.
Onderdelen uit jouw winkelinrichting als pakket aanbieden ver beneden de inkoopprijs
want je wilt die mede forummers natuurlijk helpen.
Lijstje met overige onderdelen waar te kopen en we zijn je eeuwig dankbaar.

Is dat wat??

:D
 
Damn Hans 8o

Blijkbaar op de één of andere manier over het hoofd gezien (dit topic). Zeer indrukwekkend !!
 
@ Allen: bedankt voor de positieve reacties

@ Poetsertje: Sja, ieder z'n voordeel. Ik ben jaloers op je mooie Audi, zelfs met jouw dak!
De geperforeerde koker zal het meest lastig zijn om te bemachtigen, dat is voor de normale consument eigenlijk niet te koop. Verder moet je kunnen lassen en wat metaal kunnen bewerken in het algemeen.

Wellicht kan ik de geperforeerde koker leveren, maar alleen in standaard lengtes van 6200 mm met 6000 mm perfo hierin. Dus koker 30x30x2 L=6000 mm DP 4-z. De chromen draagbalken zal trouwens ook iets lastiger zijn.

Schapdragers omgezet D= 180 mm per paaar te koop bij de bouwmarkt. Houten schappen bij de bouwmarkt. Alu L-profiel 20x10x1000 mm ook bouwmarkt. Wasmand, bakje voor de pads, kleine bakjes overhaakbaar over het alu L-profiel allemaal bij de Blokker.

@ ThaBird, ja heb ik ooit eens gekocht maar werkt op mijn auto niet echt, daar zit bijna geen vlak plaatdeel op. De bollingen en hollingen zijn te sterk. Kopen??
 
Mooi materieel! Zeer handige karretjes, overigens niet voor mij daar ik dan het voetpad blokkeer :-b Mijn oog viel ook op de krik. Ideaal om de hele band mooi te behandelen. Normaal gesproken moet je de auto even een stukej wegrollen om de hele band te kunnen doen. Ook makkelijk voor het schoonmaken van de wielkasten! :)^

Hoe mooi de karretjes ook zijn, ik moet toch zeggen dat ik de auto mooier vind .....;) (super kleur!)
 
Toch is een kar sneller even weg te rijden dan kisten en opberg boxen als er iemand aan komt. wat mij betreft ideaal. Krik is werkelijk super, het is heel snel gedaan binnen twee minuten heb ik de auto op vier steunen staan en het werkt lekker prettig. De krik is volledig aluminium dus ook nog eens heel licht van gewicht, ik til hem met 1 hand zo op maar is toch ook erg degelijk.

Uiteraard zie ik mijn b ook veel liever, maar goed gereedschap is het halve werk en voor mij vallen hulpstukken daar ook onder en in dit geval ook veel vriendelijker voor je rug.
 
Laatste tijd weer allemaal nieuwe spulletjes binnen gekregen dus tijd voor een update:

Nieuw totaal shot (zonder de karren)

GroteFoto-RXK8WK4J.jpg


Nieuw is oa: PB apc, Sprayfles met maataanduiding, Glasscrub cleaner en Glaspolijstmiddel en polijstschijfje met pads
GroteFoto-I7FQF4GA.jpg


Uiteraard de nieuwe Monello Raffini set, lekker spul trouwens, Race glase signature series 55 paste wax, ook al zo'n fijne wax, de Wolfgang banden gel en eindelijk de Born slipy sprayfles gevult.
GroteFoto-4APOBXOY.jpg


Nu ook bordhaken meegenomen en diverse producten mooi opgehangen.
GroteFoto-RLIJB3Q4.jpg


De laatste hype bij veel personen sinds de rotarycursus van Tinus. Dus nu ook in stock, wet paper P2000 en P2500 met twee pads, de mini vellen ook in P2000 en P2500 met houdertje van 3M, en de Abralonschijven van P2000 en P4000 ruim op voorraad. Alles minimaal 20+
GroteFoto-SFN8VIDJ.jpg


Het blijft een mooie collectie om te etaleren, nieuw is de Cleaner fluid in de pro-verpakking en weer wat aanvullingen op bestaande voorraad.
GroteFoto-AT38AZH4.jpg


Daarnaast heb ik zijverlichting gemaakt, werkt trouwens nog weer een stuk prettiger!
GroteFoto-YF4NJCPU.jpg


En de andere kant ook natuurlijk
GroteFoto-LTAGVUZJ.jpg



Hier de detailkar met de nieuwe uitbreidingen zonder producten. Met mn nieuwe Dodo flees!
GroteFoto-GLY4HLKO.jpg


Alle bakjes zijn afneembaar en hier zie je de vuilnisemmer ipv de wasmand.
GroteFoto-SD43M4DE.jpg



De emmerwagen heeft ook kleine wijziging doorgemaakt, er zitten nu mooie stickers op.

GroteFoto-G3KLJ8TD.jpg



Daarnaast heb ik een krukje gemaakt van een stoelonderstel met gasveer en de zitting van een houten krukje. Extra laag natuurlijk dat werkt lekker en glijdoppen ipv wielen zodat je wel enigzins druk kunt uitoefenen zonder dat je weg rijd.

GroteFoto-WGEXXUBA.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen