• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe deze swirls verwijderen???

fozzy444

Detailing trainee
5 mei 2010
28
47
Hallo,

graag had ik geweten wat jullie me aanraden van producten om gelijkaardige swirls zoals op foto te verwijderen (foto van het net). De auto waarop de swirls aanwezig zijn zijn een Ford fiesta van 1999!
Zou ik hiervoor swirlX of Scratch X van Meguiar mogen gebruiken of zullen deze dit niet wegkrijgen?
PS: beschik over een DA
Alvast bedankt voor de reacties

003.webp

Zie je eigen topic wat je al aangemaakt had:

https://forum.Carclean.com/cc_postst6557/Voer-ik-mijn-stappen-plan-goed-uit-en-zijn-de-producten-oke.aspx

Wat polijstmiddelen (Monello) bijbestellen en dan kun je gewoon de stappen in je eerdere topic volgen

;)

En SwirlX is naar verwachting aan de lichte kant. ScratchX 2.0 is steviger, maar ik denk dat je net zo makkelijk en wellicht betere resultaat haalt met Monello Mezzo en Finale.