• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hoe deze witte vlekken verwijderen

fozzy444

Detailing trainee
5 mei 2010
28
47
hey,

hoe zou ik deze witte vlekken kunnen verwijderen? Deze zijn zichtbaar geworden na 2 dagen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Volgend proces is uitgevoerd:
- wassen en drogen
- kleien met dodo born slippy + meg's klei
- polijsten met CGC2 en CGC1
- PB black hole
- PB natty's blue

Dank voor de hulp
 
Lijkt me dat je met polijsten je trim geraakt hebt. Beste wat je kan doen is met een borsteltje en wat apc het residu weg borstelen.
 
Of pindakaas, moet goed werken heb ik gehoord op het forum. Dan voeden met PB Trim Restorer Of Meq Vinyl & Rubber e.d.
 
Dit is ongetwijfeld polijstmiddel en kin je volgens mij ook verwijderen met APC.
Is mij in ieder geval verschillende malen wel gelukt. Wel even borstelen om goed in de porien van het materiaal in te werken.
Succes,
Aficior
 
Gisteravond langs geweest om deze vlekken te verwijderen, is prima gelukt met APC en een detailborsteltje erna een beschermend laagje geplaatst.
Bedankt voor alle hulp.