Ben eindelijk van start gegaan met een eerste volledige detailbeurt en het werd al snel duidelijk dat ook dit slachtoffer niet voldoende had aan de kracht van SSR1. Uiteindelijk heb ik met de zwaarste combo die ik heb (SSR2 en een oranje pad) de wagen te lijf gegaan met bevredigende resultaten. De swirls zijn enorm verminderd, de echte krassen vallen veel minder op en de wagen heeft weer een schowroom glans.
Nu heb ik begrepen dat na een pas met SSR2 er best nog een 2e keer word gepolijst met een lichtere combo. En daar zit ik dus vast, moet ik eerst nog eens aanvallen met de SSR1 en dan NOG een pas met de prof polish? Of is een pass met de PP voldoende als afwerking?
Eigenlijk kan ik de vraag beter opsplitsen 8d :
- Is de PP (die een zéér licht schuurmiddel bevat) voldoende krachtig om de finish van de SSR2 te verbeteren?
- Heeft de finish van SSR1 nog baat bij een nabehandeling met PP?
- Doet PP iets wat SSR1 niet doet?
Nu heb ik begrepen dat na een pas met SSR2 er best nog een 2e keer word gepolijst met een lichtere combo. En daar zit ik dus vast, moet ik eerst nog eens aanvallen met de SSR1 en dan NOG een pas met de prof polish? Of is een pass met de PP voldoende als afwerking?
Eigenlijk kan ik de vraag beter opsplitsen 8d :
- Is de PP (die een zéér licht schuurmiddel bevat) voldoende krachtig om de finish van de SSR2 te verbeteren?
- Heeft de finish van SSR1 nog baat bij een nabehandeling met PP?
- Doet PP iets wat SSR1 niet doet?