• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe gliptone leather cleaner aanbrengen?

Ries

Detailing guru
3 jan 2016
929
123
41
Epe
Hallo iedereen, heb sinds kort de leather cleaner van gliptone aangeschaft en nu heb ik daar ook de paardehaarborstel van hetzelfde merk bij besteld, maar nu is mijn vraag kan ik het beste eerst de leather cleaner met een foampad aanbrengen en daarna er met de paardehaarborstel over heen gaan of kan ik het beste gelijk met borstel aan het werk gaan? Op carclean staat een video waar ze eerst de leather cleaner aanbrengen met een foampad en daarna de borstel maar bij de video van de mothers cleaner brengen ze het product op de borstel aan en behandelen ze daar het leer mee. Kan ook wezen dat de mothers cleaner een totaal ander product is als die van gliptone dat daarom de manier van aanbrengen anders is of maakt dat niet uit? Alvast bedankt voor de informatie.

Gr Ries

Ik ken alleen de Mothers-versie en die breng ik meteen met de borstel aan. Als er bij Gliptone eerst met een foampad een cleaner word aangebracht, moet deze misschien eerst intrekken/inwerken ofso?

Althans, dat lijkt mij dan.

Greetz

• Leuk
Reacties: Ries
Met een foampad krijg je wat makkelijker schuim en verdeelt het beter
Gliptone is als groene zeep, beetje warm water in de foampad en wat (druppels) Gliptone erbij

Borstel is voor wat meer kracht in bijvoorbeeld kiertjes enzo

• Leuk
Bedankt voor de snelle reacties heren:cool: Dan doe ik het gewoon op dezelfde manier als op de video die op carclean staat. Dan moet dat zeker wel goed komen;)

Ik zou het eerst met het padje aanbrengen, dat werkt makkelijker.

Je kan de verschillende manieren zelf proberen en uitmaken wat het beste resultaat geeft.
Je kan er weinig mee misdoen volgens mij ;-)

• Leuk
Waarom zou je dit verwijderen?
Ow ik ben gewend op andere forums (geen detailforums) dat zodra ik de nodige informatie heb over mijn vraag dat je dan je topic weer laat verwijderen dus vandaar:) Maar had er niet aangedacht dat er misschien andere mensen zijn die dit ook graag willen weten, mijn fout:oops:;)