• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe Gyeon Cure gebruiken

Is per auto verschillend hoeveel last je hiervan hebt.
Op sommige voorruiten werkt geen enkele glas coating icm de ruitenwissers.
Heeft vast te maken met de grootte, bolling en hoek van de ruit. Maar vast ook de druk van de wissers op de ruit.
Op m'n vorige 1 serie kon ik alles smeren, geen probleem.
Op m'n huidige 3 serie werkt turtle rain of die Chinese glacco alleen in het begin. Paar weken later begint het gestuiter van de wissers.
Op de scenic van m'n vrouw moet je helemaal niets smeren. Wat een herrie geeft dat, als je dan de ruitenwissers aanzet...
Interessant om te weten, betekent dit dat de Gyeon View ook niet zal werken op deze auto's ?
 
Interessant om te weten, betekent dit dat de Gyeon View ook niet zal werken op deze auto's ?

Ik gebruik het nu op het laatste model 3 serie. Toen ik het kocht in de winkel bij Carclean werd me al verteld dat het pas echt werkt vanaf 100km/h. Maar het werkt wel, nu regent het de laatste tijd niet veel, maar tijdens diverse buitjes werkt het naar behoren. Zeker op de snelweg en ook als het hard waait tijdens een bui zie je dat door de wind het water eraf wordt geblazen.
Enige nadeel dat ik ervaren heb is dat als ik de ruitensproeier gebruik, er een soort waas over de ruit komt. Dit zal misschien meer aan het soort vloeistof liggen dan aan Gyeon View.
 
  • Leuk
Reactions: Donny