• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe herken je kleurverschillen of maak je ze duidelijk?

Misschien mierenneuken in sommige ogen, maar dan pas je het spuitprocedé toch aan zodat het kleurverschil er dus niet meer 'lijkt' te zijn ? !
 
+1, maar ik heb er natuurlijk geen verstand van. Je zou toch zeggen dat het voorgestelde mogelijk moet zijn.

Waarbij ik trouwens ook Lowlands dank voor zijn input en ervaringen op dit gebied. Lijkt of we het niet met elkaar eens zijn, maar ik wil juist wat leren hiervan.
 
:( Ik had schade aan het slot en deurgreep door een (poging) van inbraak. Nu is het hersteld maar ik zie ook kleurverschil. De deurgreep is duidelijk witter. Het bedrijf waar de schade is hersteld zegt dat dit normaal is, en dat het niet op te lossen is. Ik had zelf ooit eens gehoord dat je kan ingeven hoe oud de lak is, en dat de verfmenger dan rekening houd met de door de jaren verrandering van kleur door weersinvloeden. Om zo de juiste kleur het dichtst te benaderen. Klopt dit??
 
Simpel: kluns van een spuiter

Uitgebreider: als je de standaard kleur vanaf de fabriek pakt en nergens rekening mee houd dan kan je idd zowaar verschil krijgen.
Een goede spuiter houd hier rekening mee en past indien nodig de verf aan.

Daarbij heeft ie aangegeven dat hij dus ook verschil heeft geconstateerd maar voor de makkelijke weg kiest door te zeggen dat het 'normaal' is en jij er maar genoegen mee moet nemen.
Yeah right .... oftewel je hebt het voor jezelf dus goed uitbedacht !

9/10 pikken dit of nemen het aan als absolute waarheid en gaan met staart tussen den benen terug naar huis.
Het is jammer maar helaas, zodoende voelt een bedrijf zich sterker ( zij zijn immers de 'experts' ) en broddelen verder