• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe kan ik de emailnotificatie instellen voor nieuwe berichten?

Bloodsweatnshine

Detailing rookie
23 nov 2010
49
0
Misschien is het handig als er een funtie komt voor het instellen van de email notificatie. Waarbij men bv kan instellen dat elke 3 uur een enkele push komt met daarin alle berichten in een enkele mail.

Hoop dat dit mogelijk is.

Grtz sebas

Rechtsbovenin hen je een knopje met "opties".
Als je die klikt dan verschijnt de optie: 'Dit topic in de gaten houden' .
Als er dan wat gepost wordt krijg je meteen een mailtje.
Nu kan je zelf instellen welke topic je wilt volgen, anders krijg je alles binnen terwijl niet interessant zou zijn.
Hopelijk heb je hier wat aan

In het menu hierboven staat een optie "Nieuwe berichten sinds".
Geen mail (wat m.i. niet handig is), maar geeft wel zo ongeveer dezelfde functionaliteit waar jij het over hebt.

Dan kun je denk ik beter je abonneren op één van de RSS-Feeds. Je kunt dan die van het hele forum nemen, van een subonderdeel, of van een topic.

Bij die van het forum of subforum staan ze onderaan de lijst, bij een topic onder 'opties' rechtsboven.

Bert zei:
Dan kun je denk ik beter je abonneren op één van de RSS-Feeds. Je kunt dan die van het hele forum nemen, van een subonderdeel, of van een topic.

Bij die van het forum of subforum staan ze onderaan de lijst, bij een topic onder 'opties' rechtsboven.

Top! Bedankt voor de oplossing!

Helaas... Dit is hem niet. Ik zal het probleem nog even beter uitleggen.

Als ik nu mn mailbox check zie ik veeeeeeeeel x carclean staan. De server pushed direct bij plaatsing van een post in een gevolgt topic of bij ontvangst van een pm.

Wat mij dus wel handig/overzichtelijk/niet-email-bom-achtig lijkt is dat de server pas na een in te stellen tijd één enkele mail toezend met daarin alle info. Bv elke 3 uur een push van alles...

Hoop dat dit wat duidelijker is omschreven

Aha, denk dat ik het nu beter begrijp.
Van alle topics waar je nu op 'geabonneerd' bent, wil je liever dat de server ze even opspaart en ze dan op gezette tijden concateneert en in één keer verstuurt.

Als je trouwens zoveel topics volgt, schiet die mailnotificatie trouwens zijn doel een beetje voorbij. Kun je net zo goed alle berichtheaders gewoon een keertje doornemen.
Maar goed, ieder zijn ding.

Dat wordt ook wel een Digest genoemd en dat is een optie die ik zelf ook wel handig vind en niet alleen hier maar ook op veel andere fora toch wel mis.