• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe kan ik mijn eigen topic wijzigen?

Danielle

Detailing addict
30 aug 2008
512
65
Het zal wel heel eenvoudig zijn, maar ik kom er niet achter hoe ik een eigen topic kan aanpassen.

Hoe kan het eerste bericht van een topic gewijzigd worden door de auteur?

:s

Danielle,

Als je een bericht hebt geschreven en je wilt deze aanpassen, dan kun je rechts in de bovenhoek van je bericht op bewerk klikken.

Zie rode omcirkeld.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Gr. Patrick

Bij al jouw geposte bericht staat een knop "bewerk".
Klik op die knop bij het bericht wat je wil wijzigen en je kan het betreffende bericht wijzigen, betreft het een startbericht in een topic dan kan je zelfs de topictitel aanpassen

Dit topic kan ik dus nu bewerken, heeft het met de datum vh topic te maken? Nu kan ik hier op "bewerk" of op "voeg bijlage toe" klikken.

Er zit een time-out op van 180 dagen. Is je topic meer dan 180 dagen oud, dan kun je het niet meer wijzigen.

Je kan niet heel het topic bewerken, alleen de door jezelf geschreven berichten.

Alleen moderators, beheerders kunnen hele topics bewerken c.q. verwijderen.

Mannen, bedankt voor jullie supersnelle antwoorden, wordt zeer gewaardeerd. :-)^
Ik dacht al dat het iets met de oudheid van het topic te maken had, want de eerste post kon ik niet bewerken en verderop een reactie van me zelf kon ik wel bewerken.
Weer wat wijzer geworden.