• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe krijg ik deze waskrassen er uit?

Ja klopt dat heb ik ook her en der gelezen, ik denk dat ik toch voor deze combo (de zware) nodig heb omdat ik een deur en het paneel boven het wiel ook al heb gedaan met de gele pad en veloce.

Denk gewoon dat het komt door hoeveel krassen er in zitten.
 
Hallo,

omdat ik redelijk nieuw hier ben en niet weet hoe je een nieuw onderwerp moet posten doe ik het op deze manier.
ik had mijn account al een tijdje, omdat ik het handig vond de info op het forum te volgen.

mijn vragen:

ik ben van plan mijn auto morgen te gaan kleien ( meguiars ) + sonax quick detailer.

Ik heb het al vaker gedaan, maar merkte vaak dat er na het afvegen van de detailer er toch een grijze waas overbleef.

mijn vragen: MOET een auto worden gewaxt na het kleien? i.v.m. het "sluiten" van de lak o.i.d.?
en kan ik de auto kleien, met de detailer, die niet afvegen maar nat laten en daarna afspuiten en afdrogen, ik neem aan dat het vuil dat met kleien is verwijderd en op de lak ligt en in de klei zit er dan af wordt gespoeld.

ik ga het trouwens doen in een autowascentrum, onbeperkt voor 5 eu.

alvast bedankt!!
 
@MaxF20

Na her kleien idd altijd even waxen...
Al raad ik je aan als niet gaat polijsten wel een cleaner te gebruiken! Alleen dan zal de lak echt schoon worden!

Het afnemen hoeft niet perse... Al doe ik het wel altijd.

En €5 en dan kan je de hele dag binnen werken? Wouw! Dat ik wil ik ook wel :)
 
@Zluytr

bedankt voor je info!

Ja klopt idd, voor 5 eu kun je onbeperkt wassen met de hogedruk, foamlans, stofzuiger etc. Ik weet niet of je in de buurt van breda komt? Anders kan ik je het adresje geven.

ik hoor het wel
 
Volgens mij is het niet de bedoeling dat je daar de hele dag gaat staan hoor, kun je commentaar over krijgen van de medewerkers als het wat drukker wordt.
Ik vind wel...onbeperkt is onbeperkt dus je staat in je recht maar wilde het even aangeven uit eigen ervaring...
 
Altos hebben ze er serieus bij jou iets van gezegd?
 

Bijlagen

  • conv_2823.jpg
    conv_2823.jpg
    258,7 KB · Weergaven: 86
Jazeker, bij onbeperkt wassen in den bosch, q wash, was net een uurtje bezig...dat er meer mensen waren blabla, waarop ik ze wees op de betekenis van onbeperkt enzo...ben ook gewoon doorgegaan maar het geeft geen fijn gevoel dat ze op je letten vind ik. Nu voortaan altijd gewoon thuis met de Kärcher.
 
....
 

Bijlagen

  • conv_2824.jpg
    conv_2824.jpg
    332,9 KB · Weergaven: 122
  • conv_2825.jpg
    conv_2825.jpg
    259,5 KB · Weergaven: 100