• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Behalve de al genoemde parameters, heb je ook nog de eisen aan het eindresultaat, als je die iets lager zet kan dat soms veel tijd schelen. Als ik met een paneel of een aantal panelen bezig ben, doe ik eerst alles met de ene machine voor ik de volgende machine pak. Als je genoeg ervaring met de gebruikte machines hebt, en ook geen hele onregelmatige vormen, start ik bij voorkeur met de kleinste machine die ik nodig heb, om dan op te schalen naar grotere machines/pads. Als de machine vreemd is voor je is het lastig om in te schatten wat je met de volgende grootte van pads/machine kunt bereiken, vandaar mijn eerder opmerking, maar bij van klein naar groot werken heb ik het idee dat je uiteindelijk gelijkmatiger werkt.