• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe lang geeft de CSF Delirium Orange Drying Towel af?

titoke

Detailing addict
25 mei 2010
57
52
45
CSF Delirium Orange Drying Towel wanneer men die de eerste keer wast voor men die gebruikt geeft deze af of kan die samen met nog andere doeken, deze worden ook de eerste keer gewassen samen in de wasmachine??

thx alvast titoke

Topic titel:roll
De eerste keer zou ik hem voor gebruik een keer apart wassen.
Avondje laten weken in een emmer water met een scheutje micro restorer,en dan de wasmachine in.

heb het aan gepast lerci had het niet gezien...mag het ook een scheut azijn zijn?

en de rest van de doeken die mogen samen dan de eerste keer?

Mag ook een scheut azijn zijn.
De rest van de doeken mag je bij elkaar wassen,alleen de Delirium geeft oranje af.

Als j eop zeker wilt gaan,dan leg je ze een nacht te weken,maar mijn ervaring is dat ze geen van allen afgeven.

Mocht je ook nog koraalkleurige Poorboy's DMT / DMMT doeken hebben, dan zou ik die ook effe apart wassen.
Over het algemeen hebben bij mij de oranje en rode doeken in het begin wel wat afgegeven.

ja de andere doeken die ik bedoel zijn de gele groene en koraal kleurige van pb...mss gewoon allemaal in een emmer met een scheut azijn voor alle zekerheid en dan de csf en de koraal appart wassen en de rest kan dan bij elkaar