• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe reinigen jullie het touchscreen?

Uhmazing

Detailing trainee
30 aug 2022
31
47
Goedemiddag,

Hoe reinigen jullie het touchscreen zonder krasjes te krijgen?

Het touchscreen van mijn Leapmotor B10 is best groot, maar ook heel erg gevoelig voor vingervlekken en een stofvanger.
Kan ik dit gewoon afnemen met een droge willekeurige microvezeldoek of veroorzaakt dat krasjes en heb ik een speciale doek nodig?

Ik durf er niet over te beginnen, maar bij Stipt hebben ze een zogenaamde Screen Towel.
Uiteraard kan ik daar niks over vinden qua materialen, maar ik vroeg me af of er bij Carclean ook zo'n doek te krijgen is voor dit specifieke doel?
Of is bijvoorbeeld een Slogger van Microfiber Madness al voldoende?

Hoor het graag!

Ik gebruik een Meguiars Prof Glass Cleaner (het komt maar niet op), hier doe ik al heel mijn detail carrière de binnenkant van mijn ramen mee.
In mijn KIA EV3 zit een heel breed touch display. En met een waffle towel trek ik zo alle vinger afdrukken er vanaf.