Ik heb gister als test ook maar ff de helft van mn auto in de Reload gezet (ik detail in fasen, geen tijd:no )
Ik wilde wel eens zien hoe het nou echt gaat als je m puur als sealant gebruikt, zonder wax en glaze.
Goed gekleid, ipa 1:3 gedaan, en 2 laagjes Reload gezet.
Heb gewoon een heel klein pufje per paneel gedaan en das ruim voldoende. A little goes a long way, vooral als na een paar hits je doek een beetje "geladen" is.
Fijn opsprayen (sprayer nevelt prachtig fijn
^ ), verdelen met een doek met meduim lange vezel (Deluxe Mega Towel, en dan de lange kant bijvoorbeeld), en nabuffen met een kortere vezel (korte kant van de doek dus). Ik heb daarvoor een extra doek gepakt, want dan hoef je niet steeds de doek om te vouwen.
Rustig nagewreven met een microsuede doekje en het werd waanzinnig mooi glad!
Vandaag wat regen dr over gehad, en de Reload laat een schitterende beading zien, ik zal straks even wat foto's in het beading topic plaatsen.
Qua aanbrengen en gebruik tot zover erg tevreden over het product (geur is ook prima), als het nu ook nog een beetje duurzaam blijkt, gaan er hier nog de nodige flesjes volgen.
Ik wilde wel eens zien hoe het nou echt gaat als je m puur als sealant gebruikt, zonder wax en glaze.
Goed gekleid, ipa 1:3 gedaan, en 2 laagjes Reload gezet.
Heb gewoon een heel klein pufje per paneel gedaan en das ruim voldoende. A little goes a long way, vooral als na een paar hits je doek een beetje "geladen" is.
Fijn opsprayen (sprayer nevelt prachtig fijn
Rustig nagewreven met een microsuede doekje en het werd waanzinnig mooi glad!
Vandaag wat regen dr over gehad, en de Reload laat een schitterende beading zien, ik zal straks even wat foto's in het beading topic plaatsen.
Qua aanbrengen en gebruik tot zover erg tevreden over het product (geur is ook prima), als het nu ook nog een beetje duurzaam blijkt, gaan er hier nog de nodige flesjes volgen.