• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe snel ga je met de DAP ?

blazer

Detailing addict
17 dec 2010
275
62
Heb onlangs ook de eerste keer mijn DAP gebruikt op een oude auto als test zeg maar .

Nu stel ik mijzelf de vraag ga ik te snel of te traag met de dap ?

Ik vond als ik de horizontale richting gedaan had dat mijn produkt precies al op was , maar ik moest ook nog de vertikale richting doen :weetniet

Heb ook even met een wollen pad gewerkt en had de indruk dat je daar lekker traag en lang mee kan doorwerken , veel langer dan met een csc pad .

Uiteindelijk haalde ik wel resultaat , maar wil beter :lol

Nu ik heb al gezocht naar filmpjes over het dappen om te kijken hoe snel men daar werkt , maar vind ze nergens terug , ook niet bij het prachtige how to van Dibbuz

Misschien iemand even een hint naar de filmpjes ;)

groeten
Marc

Met een wollen pad langer doorwerken dan met een CCS pad ? zal aan mij liggen maar die ervaring deel ik absoluut niet met je

Wat betreft het al ophebben van het product : of te weinig product, of machine veel te snel, of te lange banen

Mijn advies : https://forum.Carclean.com/forums/clinics-en-workshops.45/
Of een ervaren detailer bij jou in de buurt zoeken die je op de juiste weg kan helpen

Nicknameless bedankt voor de links , ga ze zeker een paar keer bekijken .:party

Juffer een clinic zou zeker mooi meegenomen zijn , maar ik zit wel een 140 km van bij cc he , dus op en af rijden is al rap bijna 300 km.

Zal beter iemand met de nodige ervaring bij me in de buurt zoeken denk ik :ja

zou kunnen dat ik de machine wat te snel laat draaien ik ging naar stand 5 had dit terug gevonden in de handleiding van de dap.
te weinig produkt , ik doe er drie erwtjes op voor een paneel van 50 x 50 cm

veel oefenen , komt wel goed

jongens bedankt voor de reactie

heb net de filmpjes eens bekeken, en die mannen gaan wel snel vind ik .

Ik doe het een pak trager , dus misschien te traag :weetniet

te traag kan bijna niet hoor , je moet immers resultaat halen en dat kan volgens mij niet door snel te gaan (met een dap)

dat filmpje van cc is best ok , maar als je reacties leest dan schrijven ze allemaal dat het een pak trager gaat , anders heb je

enkel over de lak "gevlogen" en zal je weinig resultaat zien (hangt ook af van de hardheid van de lak ) :ja