je kan dit verwezenlijken door:
te wassen (2 emmer methode, anders maak je alleen maar meer swirls)
daarna te kleien, hierna is de laag zo goed als weg.
daarna kan je daadwerkelijk aan de slag om de swirls te verwijderen.
dit kan indd met de ulitmate compound van meguiars die al in uw bezit is (als ik het goed begrijp)
een cirkel product op een witte of oranje handpad (als wit niet voldoende is, ga dan naar oranje), en wrijf hiermee over de lak.
er mag best wat kracht gezet worden!
en als het goed is, zullen nu de swirls veel minder zijn / weg zijn..
dit is wel een hondenwerk, en zal lang duren / zwaar zijn, dit is ook de reden dat bijna iedereen op dit forum in het bezit is van een dap500, of andere excentrische machine's (rotary gebruikers daar gelaten)
hierna moet u uiteraard het kale lakwerk beschermen,
dit kan je doen door collinite 915 aan te brengen,
dit kan met een rode lc pad, of een meguiars even coat applicator, of gele CC applicator pad.
laat de wax volgens de beschrijving harden, om daarna overig residu eraf te buffen met een kwaliteit microfibre doek.
gebruik hier GEEN goedkope zeeman mf's voor, hierdoor zal je krasjes / swirls maken, goede doeken / pads is een MUST!
nu klinkt het allemaal snel en simpel, maar je moet het gewoon een keer proberen, of de hulp van de heren in acht nemen die boven gereageerd hebben, en je wel zouden willen helpen.
hoop dat het zo een klein beetje duidelijker is geworden.
het is en blijft moeilijk advies geven, gezien alle lakken anders zijn (zelfs de auto die direct na de uwe is gespoten kan en zal anders zijn)