• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe verwijder je MOHS?

Gerkee

Detailing addict
12 mei 2011
82
55
Beste Detailers!

Vorig jaar heb ik schade geleden door een partij die zich helaas niet heeft gemeld. Auto heeft in de winterstalling gestaan en moet nu gerepareerd worden. Echter zit er op de carrosserie een MOHS coating. Nu is mijn vraag of deze coating eraf gaat wanneer je het voertuig gewoon schuurt?

Groet,
Gerke

Bedankt voor de reactie! Ik wist het bijna zeker, maar wilde toch nog een bevestiging hiero. Bedankt.

Zo niet, had ik het op de binnenkant van mijn velgen moeten smeren....

Vorige week nieuwe banden laten monteren op schone velgen.
En toch vond de bandenboer het nodig ff met schuurpapier over m'n velg te rossen voordat hij het lood durfde te plakken.

Serieus, kan iemand mij uitleggen hoe zo'n bandenboer denkt, want ik kan mij echt niet verplaatsen in hun gedachten.
Je hebt een brandschone velg in je handen, je wilt dat het lood plakt, op je werkbank staat een bus remmenreiniger en een stukje schuurpapier.. Welke pak je?

Sorry mensen, dit moest ik ff kwijt.

MDlange,

Als die bandenboer het echt zo heeft gedaan, is die echt wel een boer.
Door oud lood te verwijderen met een tang, krijg je altijd wel een plekje o.i.d.
Maar als hij met schuurpapier heeft gewerkt dit doen:

-Schriftelijk aansprakelijk stellen, ook de mail wordt gezien als schriftelijk.
-Laat een offerte maken bij een herstel bedrijf.
-Leg die aan die boer voor.
-Gaat dit goed is het opgelost, zo niet dan melden bij de verzekering.
Gaan die er wel achteraan.

Zo zou ik het doen.

Succes en laat het weten hoe het afloopt.

Als je daadwerkelijk schade hebt aan je velgen, dan moet hij hier gewoon voor opdraaien.

Zoals hierboven gezegd; Aansprakelijk stellen.

Greetz