• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hogedrukreiniger, niet meer nodig één gevonden

insignia-boy

Detailing rookie
16 nov 2009
32
0
Hallo ben op zoek naar een nieuwe hogedruk,mijn karcher doet het niet meer zogoed dus, kan er mij iemand zeggen als er in karwei iets staat in promotie, kan niets zien op hun website. Misschien dat er iemand onlangs geweest is.

Mvg,
insignia-boy
 
insignia-boy zei:
Hallo ben op zoek naar een nieuwe hogedruk,mijn karcher doet het niet meer zogoed dus, kan er mij iemand zeggen als er in karwei iets staat in promotie, kan niets zien op hun website. Misschien dat er iemand onlangs geweest is.

Mvg,
insignia-boy


ok
 
*1*
velen van ons kunnen gewoon lezen, zo vetgedrukt hoeft het niet tenzij het heeeeeeeel bijzonder is...:|~*

*2*
antwoord op jou vraag: Vaak hebben ze bij verschillende bouwmarkten wel acties waarbij hogedrukreinigers in de aanbieding worden gezet, ik zou daar blijven kijken, of anders zou je op ebay of marktplaats kunnen kijken.

*3*
https://forum.Carclean.com/forums/stel-jezelf-hier-voor.5/.aspx 22 pagina's met mensen die zich voorstellen, wellicht zou je dat ook kunnen doen ( word wel gewaardeerd):)^

*4*

hoedje van papier :party:
 
*ligt in een deuk over punt 4*

gewoon de bouwmarkten af struinen..

zoiezo is deze website, en dit forum van CC en dus word het niet echt gewaardeerd (tenzij er toestemming is) als wij alle koopjes hier op zetten (neem ik aan)

bouwmarkten / marktplaats / ebay.. je kan ze allemaal in de gaten houden..

dan is er nog een punt met de vraag: wat zoek je, en wat zijn je eisen (en budget?)

is het alleen om te foamen en af te spuiten kan je genoegen nemen met een nilfisk alto c110 of karcher k2 serie..
(wat beide geen slechte reinigers zijn, en toch te krijgen RUIM onder de 100 euro)