• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hogedrukreiniger voor wagen EN rioolrat

ArcsS

Detailing chief
18 dec 2009
110
75
Wij willen een hogedruk reiniger kopen voor de wagen EN een rioolrat.
Na "mindere" ervaringen over Karcher, en de betere over Nilfisk te hebben gelezen kwam ik volgende op het oog.


Nilfisk Alto C110.2-5

* Vermogen : 1,4kW
* Druk max. : 110bars
* Waterdebiet : 440l/u
* Regelbare Tornado lans + draaiende Powerlans
* Reservoir voor reinigingsmiddel
* HD-slang 5m
* Alu pomp
* Automatische start/stop
* Op wieltjes
* (5 jaar garantie)

Is dit iets of niets?
 
Ja hoor is een prima HD reiniger!
110 bar is voldoende om een auto te reinigen. De alu pomp is ook beter dan een plasticpomp (minder kans op defecten). Ga je er later nog een foamlans voor kopen om je auto te foamen (vuil losweken) voordat je je auto gaat wassen?
 
De C110.2 is volgens mij de voorlopere van de C110.3 die ik zelf heb. Dit is in elk geval een fijn apparaat.

Ik zou even kijken of je niet ergens een C110.3 kunt uithalen, maar als er echt veel prijsverschil in zit, zou ik gewoon die ".2' nemen, is volgens mij verder vrijwel hetzelde apparaat.
 
Bij de Praxis is nu ook eentje (Karcher) in de aanbieding. Deze heb ik vorig jaar gehaald en bevalt perfect. De riooltat zat er toen niet bij alleen een terrasreiniger die het overigens prima doet.
 
Bedankt voor jullie info. Ik heb de C110.2 gaan halen à 85€ met de rioolrat à 60€.
Ik ben enorm geschrokken van de grootte van dit toestel, ik dacht dat het veel groter ging zijn.
Ik ben erna nog meer geschrokken van het werk dat het deed $$) de riool snel ontstopt.

Klein maar dapper zeggen ze dan :cool: