• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hogedrukreiniger

Ik heb 5 meter, dacht. Dan kan ik de HD bij de voorbumper zetten en met het pistool nét de achterkant afspuiten. :)

De slang is dus aan de korte kant en verdomde stug. NIET AAN BEGINNEN, METEEN EEN GOEDE SLANG HALEN. :)
 
@Joost91

Nu pás een hogedrukreiniger na zeven jaar? :joy:

Haha. Heb tot juli vorig jaar die van m'n ouders gebruikt, toen woonde ik nog bij hen in.
Toen ben ik getrouwd en sindsdien wonen we in een appartement, waar zelf voor de deur wassen geen optie is (je wilt niet weten hoe de Focus er nu bij staat:dizzy:
:oops:
In september gaan we verhuizen, dan gelukkig wel de mogelijkheid om te wassen (Even een inhaalslag maken o_O)

Vanavond naar de Formido geweest en de C125 mee genomen. Nu nog wachten tot september.....
DSC_0002.JPG
 
  • Leuk
Reactions: Opel Astra
Misschien tzt wel vast wat delen in de Gyeon Trim zetten.. Je bent verslaafd of niet en heb toch nog wel wat van dat spul over volgens mij... :innocent:
 
Tja, kan alleen maar zeggen: DOEN. Heb het op mijn velgen zitten; echt briljant spul. Wel de tijd voor nemen om aan te brengen, geen haastklus van maken.
 
  • Leuk
Reactions: Opel Astra
Ik zit ook te kijken voor een nieuwe HD, Eigenlijk het zelfde verhaal. Karcher blijft bij m'n ouders achter en krijg morgen de sleutel van ons nieuwe huis. Nu neig ik naar een nilfisk, alleen m'n foamlans is nu met karcher aansluiting. Wat kost het om zo'n lans om te bouwen?
 
Heb ook al een aantal jaar n instap Nilfisk. Werkt zelfs voor foamen prima! Heb wel geupgrade naar de flexibele slang, want de standaard slang gaat je al gauw irriteren, zo stug als dat ding is.
 
Kom ik je nou hier ook al tegen Dutch.... :cool:
Welke slang heb jij genomen bij die Nilfisk?
Heb zelf ook al een wat oudere Nilfisk (120.2-6) en zie dat ik kan kiezen uit een 8m rubberen of een 10 meter kunstof flexibel.
 
Kom ik je nou hier ook al tegen Dutch.... :cool:
Welke slang heb jij genomen bij die Nilfisk?
Heb zelf ook al een wat oudere Nilfisk (120.2-6) en zie dat ik kan kiezen uit een 8m rubberen of een 10 meter kunstof flexibel.
Heb de 10 meter die flexibel is. De duurste zal dat wel zijn, want de standaard slangen zijn veel stugger en dat werkt niet echt lekker.
 
  • Leuk
Reactions: rsvmakkie