• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi allemaal

FrankieV

Detailing rookie
27 jul 2025
3
15
Brabant
Hallo allemaal,

Wil me graag even voorstellen.
Ik ben Frank, 52 jaar en woonachtig in het zuiden van het land.
Lees al een tijdje mee op het forum en heb er al veel handige en nuttige tips uit kunnen halen, waarvoor dank.
Vind het mooi om te zien dat er zoveel mensen, zo "ultiem" met hun auto bezig zijn en daar prachtige resultaten uithalen.
In vergelijking met velen hier, schaar ik mezelf onder de amateurs....maar zoals gezegd met de handige en nuttige tips of het forum, klim ik langzaam naar boven en wil ik mezelf steeds verbeteren.
Shop regelmatig in de webshop voor wat benodigdheden om voor mijn auto het mooiste resultaat te verkrijgen.
Ben in het bezit van een Renault Clio 5 R.S. line met nu 65000 km op de teller, gekocht in '22 met 11000 km bij de Renaultdealer.
Betrof een demo auto en dealer af, een klein beetje "gepimpt"
Auto voorzien van HR verlagingsveren, achterruiten extra getint, achterklep gecleaned voor wat betreft typeaanduiding en auto voorzien van blacklogo's.
Auto is uitgevoerd in de kleur Urban Grey, das zoiets als Nardo Grey.
Blijf het een ontzettend fijne auto vinden om mee te rijden en uitgevoerd in deze kleur zie je ze niet zoveel.
Afgelopen weekend hem maar eens een beetje vertroeteld, een kort verslag met foto's voeg ik later toe.