• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi, ik ben Ralf

RARX

Detailing rookie
11 mrt 2021
6
15
Hallo mensen,

Ik ben Ralf, 34 jaar, auto enthousiast, auto monteur geweest en in het bezit van een Honda Civic tourer in de mooie kleur night hawk black.
Super kleur, maar je ziet er ALLES op....
Ik heb nadat ik de auto heb gekocht hem laten polijsten ( 2 staps) om vanuit dit punt het detailen te starten.
De auto wordt nu altijd ( wekelijks, mijn vriendin wordt af en toe gek :p) met de hand gewassen ( 2 emmer methode) gestofzuigd, ge-detailed met verschillende producten van carclean.
De collectie van auto poets en was producten begint aardig uit te breiden, en ik heb een tijdje gelededn ook een da machine gekocht.
Ik heb degene die mijn auto heeft gepolijst gevraagd mij de basics van polijsten te leren, en sindsdien ben ik zelf aan de slag gegaan ( alleen nog aan mijn eigen auto).
Mijn eigen auto staat er netjes bij, maar blijft wel mijn proef object :)
De vriendin heeft laatst een Hyundai i20 coupe gekocht in de kleur wit, dit wordt (als het weer iets beter wordt) mijn volgende project.

Verder volg ik al een hele tijd het forum en dacht laat ik nu maar eens een account aanmaken en mezelf voorstellen :p

gr Ralf
 

Bijlagen

  • honda 1_LI.jpg
    honda 1_LI.jpg
    309,6 KB · Weergaven: 78
@RoCo
Tnx.
Ja idd, je ziet hem eigenlijk nooit rijden. Daarom heb ik hem ook gekocht, en omdat het een Aziatische auto moet zijn ivm kwaliteit (andere discussie haha)
Ik was meteen verliefd
 
  • Leuk
Reactions: RoCo