• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi

turbopoetser

Detailing chief
14 mei 2015
51
75
Ik ben Peter uit Amsterdam, 33 en een stuk of wat kinderen (ergo geen of weinig poetstijd)

Vorig jaar heb ik meegedaan aan een poetsclinic (georganiseerd vanuit het Skodaforum waar ik ook op zit) waarbij mijn auto 'getrokken' was. Heel leuk om een keer je hele auto onder de hand te nemen en daarbij te merken dat het helemaal niet moeilijk is. En zelfs leuk. Ik heb toen meteen wat spullen gekocht zodat ik zelf ermee verder kan.

Ik ben geen ontzettende poetser, omdat ik daar simpelweg geen tijd voor heb. Elke zaterdag de auto doen is er niet meer bij op het moment. Maar wat mij opgevallen is, is als je je auto goed in de was (wax) zet, je rustig een paar maanden vooruit kunt, zonder dat de auto erg vuil wordt. Het vuil hecht gewoon slecht of nauwelijks, en na een flinke regenbui is de auto vanzelf weer schoongespoeld!

Omdat ik het handmatig poetsen wel verder wil uitbreiden me hier maar aangemeld. Ik hoop een boel te leren hier, en als het lukt, aan te haken bij evt. poetsdagen (geen idee of dat gebeurt, maar dat lijkt me leuk)

Edit: o ja, ik rijd in een Skoda Fabia mk. I uit 2003, niets bijzonders dus, maar ik geniet er wel van (fijne auto) en ik ben blij dat ik een voor mijn doen een leuke auto kan rijden voor het budget wat ik te besteden heb voor een auto.
 
Welkom Peter.
Lang niet iedereen hier is wekelijks bezig met zijn auto te detailen en ook niet iedereen werkt machinaal.
Af en toe een momentje voor jezelf/de Skoda pakken en dan heb je ook al gauw een net resultaat.
Succes in elk geval!