• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hologram vrij polijsten.

klopt, maar zware hologrammen zouden nog zichtbaar kunnen blijven na 1 hit finale op lichtgroen.
Dus een stap extra zou daarin kunnen helpen ;)
 
Nu heb ik nog één vraagje;

Bij de DAP500 wil ik meteen een zwarte pad bij bestellen voor het aanbrengen van de Black Hole. Welke kan ik daar het beste bij nemen? https://www.Carclean.com/product/Monello/Kompressor_Finessing_Pad_6inch_Zwart_101522 of https://www.Carclean.com/product/Monello/SmartPads_CCS_5.5_inch_Black_Finishing_Pad_100741
Ik heb de 6 inch pad's met de lamellen al voor het grovere werk maar is deze ook goed voor het aanbrengen van de glaze? En ook goed i.c.m. de DAP? Ik vind het namelijk erg fijne pads.
 
Deze pad gebruiken wij ook voor de Black hole, werkt erg goed.
Wel goed opletten dat je niet met de zijkant van de pad de lak raakt want dan loop je de kans op schade.
Aangezien je BH vaak in een laag toerental aanbrengt zal dat niet zo'n vaart lopen.
 
wat heet beter....
bij roterend werk vind ik de 6" kompressor's fijner, op de DAP is het verschil miniem :)^
 
Volgens mij kan die 5,5 inch CCS pad ook niet in de wasmachine en de 6 inch wel... Ik vind het niet machinaal kunnen wassen ook wel een groot nadeel.
 
ja ik tot nu toe ook. Zag alleen dat die 5,5 inch pad daar niet in mocht en ook niet gecentrifugeerd mag worden. Lijkt mij ook dat de pad met lamellen veel Black Hole opneemt wat niet echt nodig is. Het dringt door die lamellen veel verder in de pad. De 5,5 inch pad lijkt mij dan ook geschikter.