• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hologram

MDP

Detailing chief
25 jan 2009
210
85
45
Ik heb een tijd terug vogeluitwerpsel (rottigerotkreng!!) op de motorkap gehad. Dit zag ik toen ik thuis kwam van mijn werk en het zat goed ingebrand. Het schadeherstelbedrijf waar ik kom heeft dit vervolgens gepolijst alleen is nu een hologram zichtbaar. Krijg je deze eruit met polijsten? Zo nee: hoe wel?

Alvast bedankt!

Ok! Die gaat er sowieso komen zodra ze weer te bestellen zijn. ;)

Bedankt voor je bijdrage Bart! :-)^

Ik moet er toch een keer aan geloven, het heeft nu lang genoeg geduurd! Misschien wel fijn om te meeten. Iemand met ervaring kan/mag me voorzien van handige tips en adviezen. Zodra de DAP weer leverbaar is, ga ik hem bestellen. Ik hoop dat het startpakket weer leverbaar wordt!

Snap ik. Is nl. een gevolg van de overgespoten motorkap bij mij. Zal eea nader toelichten in dat topic. Heb de vraag hier gesteld omdat dit specifiek over holgrammen gaat ;)

bartr123 zei:
Met een DA een zwarte pad en Monello finale,verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.

met alle fijne polijstproducten, smartwax all-in-one en nog meer.
en ja....zelfs handmatig

wat je ook kan doen is even teruggaan naar die spuiterij en hun even laten na polijsten ;)

En dan weer de boel laten vernaggelen.... 8o Die gasten weten totaal niet waar ze mee bezig zijn, zag ik ook al bij het ophalen van mijn auto bij de spuiter na het repareren van een schade.... Ik zie een doffe plek, ja meneer dat is van het uitwaaieren van de blanke lak, okay, ik los dat zelf wel op met polijsten, de man kijkt mij vreemd aan, ja maar hij is al gepoetst hoor. Ja dat is te zien! Hoe bedoeld u?
Nou die hologrammen van de machine staan er goed in! Ah, u heeft een heel scherpe blik en heeft er kijk op. Inderdaad!
Zegt de man nog van, ik zou willen dat mijn medewerkers zo'n scherpe blik hadden.... 8-()) Dat zegt genoeg....

Ja, ik had kunnen eisen dat ze het beter hadden gedaan, maar dan weet ik zeker dat ik er nog niet tevreden mee ben, en dan doe ik het liever zelf.

stimpy68 zei:
En dan weer de boel laten vernaggelen.... 8o Die gasten weten totaal niet waar ze mee bezig zijn, zag ik ook al bij het ophalen van mijn auto bij de spuiter na het repareren van een schade.... Ik zie een doffe plek, ja meneer dat is van het uitwaaieren van de blanke lak, okay, ik los dat zelf wel op met polijsten, de man kijkt mij vreemd aan, ja maar hij is al gepoetst hoor. Ja dat is te zien! Hoe bedoeld u?
Nou die hologrammen van de machine staan er goed in! Ah, u heeft een heel scherpe blik en heeft er kijk op. Inderdaad!
Zegt de man nog van, ik zou willen dat mijn medewerkers zo'n scherpe blik hadden.... 8-()) Dat zegt genoeg....

Ja, ik had kunnen eisen dat ze het beter hadden gedaan, maar dan weet ik zeker dat ik er nog niet tevreden mee ben, en dan doe ik het liever zelf.

Ja ik ben wat poetsen nog een noob, maar de auto van de vriend van me zus was ook een drama.

Die kocht een nieuwe tweedehands auto. Zaten krasjes op de voorklep, dus afgesproken met de dealer dat ze die eruit zouden polijsten. Dus zo gezegt zo gedaan, hij de volgende dag bij ons op bezoek, en ik keek naar de motorklep en zeg...ehm de krasjes zitten er nog in(toen was het zelfs al donker aan het worden). Volgende dag ik koop een parkeerkaartje voor zijn auto, sta nog te kijken naar de klep(stond dit keer in de zon) Het hele spoor was te zien die de machine afgelegt had. Ook hadden ze daar van afplakken niet gehoord, want zijn kunstofdelen boven de motorklep waren wit uitgeslagen:s

Was even extra ter bevestiging van jou verhaal

Toevallig afgelopen maandag iemand geholpen wiens motorkap en voorzijde een week of 6 geleden was gespoten.
Hij had naar zeggen 'een rare wittige / vage vlek' op de motorkap.
In mijn ogen hadden het 2 dingen kunnen zijn, een hologram of een slecht uitgepoetste wax.
Toen ik de auto zag was meteen duidelijk, 1 grote hologram.
Met de DAP deze zéér simpel weten weg te halen ( en de rest uiteraard ook meegenomen, verbazingwekkend hoe mooi nieuwe lak weer kan worden na een behandeling :) )