• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda S2000

Nasa

Detailing addict
4 apr 2012
201
65
Vandaag de rode S2000 van een vriend eens onder handen genomen. Ik heb het nog niet aangedurfd om de DAP te gebruiken. Eerst maar eens testen op mijn eigen wagen :P Wat is er dan gedaan?

- Wassen met Meguiar's Gold Class Shampoo, drogen met Senza Aqua
- Kleien met Monello Dolce Verde klei en Meguiar's Quick Detailer
- Polishen met Monello Raffini Finale (ik ga de Mezzo nog bestellen :) )
- Glaze: Meguiar's Deep Crystal Polish
- Wax: Meguiar's Gold Class Carnauba Liquid Wax

Ik heb niet zoveel foto's aangezien hij ingeparkeerd stond. Het vuile dat te zien is op de reflectiefoto zijn de vuile golfplaten van de carport :P

dscf5068.webp

dscf5069h.webp

dscf5071x.webp

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Hij was in ieder geval zeer tevreden met het resultaat ;)

Juiste stappenplan (met de middelen die je had) in ieder geval.

Glans zit er goed in!

Hehe bedankt ! Ik heb toch je raad ter harte genomen Dibbuz ;) Een van de dagen plaats ik mijn nieuwe bestelling zodat ik er met de DAP tegenaan kan gaan :party

Ziet er goed uit! :-)^
Jammer dat je de dap nog niet uitgeprobeerd had op je eigen wagen, dan had je vast gemerkt dat je dap-vrees ongegrond is en dat had je wat "elbow-grease" bespaard bij deze klus. :ja
Maar het is begrijpelijk dat je geen risico's wou nemen op andermans wagen. :ja

Ik vind dit zo'n schitterende wagen. Ooit zal ik er een hebben.

Mooie detail.

Toerenmonsters, geweldige wagens! Hier rijd een zwarte rond, wat een geluid :love

Wat een glans, weer knalrood 8-) En de DAP: DOEN!

Mooie auto met een nog mooier blok. Echt de beste motor die ooit gemaakt is.

En ik kan het weten ]d~^

Trouwens ook mooi poets werk!!!!

Schitterende auto.......eh moet ik wel zeggen want ik heb er 1, en dat is het ook. Geweldige detail!!:-)^ De mijne binnenkort maar eens doen.

Bedankt allemaal :)

@ Johan: Ik denk dat dat aan de foto's ligt. In het echt is er niet echt een verschil te zien. De voorbumper is wel als eens overgespoten geweest dus kan wel zijn dat er wat verschil opzit.

Een Honda S2000! Ik zou de foto's graag willen zien, maar ik krijg een foutmelding van Imageshack. :weetniet Dat het domein niet geregistreerd is en dat dit nog moet gebeuren:
http://stream.imageshack.us/content.php?page=register_domain

Gewoon overstappen naar photobucket ;)