• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Horror Rover 45

Denno

Detailing addict
23 feb 2010
67
52
Gisteren begonnen aan een Rover45 , auto is 7 jaar oud en heeft net 65000 gelopen. De auto word denk ik 3 keer per jaar door een krasstraat getrokken, staat bijna altijd onder een boom met een duiven nest geparkeerd. En vorig jaar is volgens mij voor het laatst een stofzuiger erdoor heen gehaald.

Begonnen aan de binnenkant wat een ware vuilnis bak was.

Voor

P3100052.webp

P3100054.webp

P3100053.webp

Na
( en ja ik zie de veeg nog op de spiegel :) )
P3100067.webp

P3100065.webp

Daarna begonnen met testspot en daar kwam orange op mezzo uit. Maar aangezien op sommige plaatsen de krassen zo erg waren zijn de zelf met Inizio Forza op geel behandeld en sommige met spotbuf met een foamed wool. Alle monello pads daarom ook afgewerkt tot aan Light green met finale.

Voor

P3100044.webp

Zit heel veel ingevreten vogelpoep, waar ik gewoon omheen gepolijst hebt. Heb 1 stuk geprobeert met spotbuff met dat was geen succes.
P3100055.webp

P3100043.webp

P3100057.webp

P3100047.webp

Deze krassen ook niet volledig weg gekregen maar wel iets minder opvallend gemaakt.

P3100050.webp

Na

Niet alle krassen deruit kunnen krijgen en ook de ingevreten vogelpoep is nog goed te zien.
Na gelopen met Monello Spruzzo.
Gevoed met Blackhole
Wax Dodo Juice Orange Crush. Waarom ? Heb toch nog een paar panelpotjes en is een keer wat anders dan Nattys
P3100062.webp

P3100063.webp

P3100083.webp

P3100081.webp

P3100079.webp

P3100078.webp

P3100076.webp

Nu toch maar weer een poging doen me vader overhalen om hem vaker te wassen of anders zelf maar vaker meenemen......

Ben der ook achter dat ik even moet investeren in nog meer tijd voor fotos. Advies en tips altijd welkom.

Wat een verschil zeg..
Je hebt er iig een plaatje van gemaakt :cool

Zoals ik ook bij familie leden doe; gewoon zelf meenemen..

Mooi resultaat!

Alleen, het word stank voor dank denk ik zo... Jouw vader gaat hem echt niet meer wassen en het gaat gewoon door:bad

Mooi resultaat behaald, complimenten. Jammer van de ingevreten vogelpoep, dat komt nooit meer goed.
Maar waarom laat iemand het zo ver komen met een auto, op zulke stoelen zou ik al niet meer willen zitten. Nou ja niet iedereen is zoals wij hier.

Mooi resultaat behaald op deze Rover. :-)^ Wel jammer dat er wat de vogelpoep betreft geen eer te behalen was in je werk. Kun je maar weer zien hoe agressief die troep is. Evengoed de verantwoordlijkheid van de eigenaar.