• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

SRP kan absoluut prima gebruikt worden voor wat je wilt [USER=5078]@timcarcleaner[/USER]. Niet het allereerste product wat ik persoonlijk vaak gebruik omdat het een all in one product is.  Er zitten zitten inderdaad heel veel fillers in maar als je dat juist wil. Gewoon lekker gebruiken. Kwa gebruiksgemak en snelheid waarmee je glans creert kan geen enkele soortgelijke cleanerglaze tegenop. Bovendien geeft het extra resultaat als je 2 a 3 lagen SRP aanbrengt. Uiteraard toppen met een wax en je hebt binnen korte tijd een glanzende automobiel staan. Als ik wordt gevraagd om snel een auto met de hand glanzend te krijgen gebruik ik ook SRP.

Echter als ik heb gepolijst en ik wil een cleaner glaze gebruiken gebruik ik, beetje afhankelijk van de lak, DDJ Lime Prime (plus) of Micro Prime. Na het gebruik van deze laatst genoemde cleanerglaze'n is de lak zo glad als een paling in een emmer snot...