• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How to: imitatie Detailing Bag (hard case)

qatsanqat

Detailing addict
29 dec 2008
208
65
Ik las hier de schitterende review van B.K. over de nieuwe Detailing Bag van Dodo. En ik dacht meteen: verhip, zoiets heb ik al jaren in de kelder staan en in gebruik voor mijn eigen detail stuff. Ik was er nog niet op gekomen om het hier eens te posten zodat anderen misschien ook wat aan het idee hebben om hun spulletjes in te vervoeren.


De Uitvoering:

wijnkistje (want stevige bodem!), zijkanten schuin wegzagen (want toegankelijkheid), 4 schroefgaatjes even voorboren (want niet splijten), latje bovenop schroeven (want draagbaar :-b ), beetje met verf klooien (want kleurrijk).


De review:

+
- goedkoop
- eenvoudig
- zeer ruim
- stevig
- stimuleert alcohol consumptie vooraf

-
- door de grootte is ie intussen wel erg zwaar
- harde zijkanten minder comfortabel wanneer ik 'm de keldertrap op sleur
- stimuleert alcohol consumptie vooraf

Enjoy!

x-]
 
Ja kijk, zo kan het ook voor thuis gebruik:)^
Altijd leuk als mensen zelf de handen uit de mouwen steken.
Voor het meenemen op verplaatsing verkies ik wel een echte detailerbag, want met zo een timmerkistje wil ik niet gezien worden :D
 
Alternatieven :D

Gewone versie
Klusbox.jpg


Of met een dakje
klusboxdakje.jpg


Komt door het slechte weer hoor, anders ben ik niet zo flauw

Hans