• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

bedankt voor jullie reacties. heb het filmpje al bekeken en dit is een goede optie. 'smart paintworks' geeft aan dat er goede lakken zijn die wel degelijk hechten. heb zelf goede ervaring met 2k spraymax bussen. niet dat ik goed kan spuiten maar na wat nabewerking ziet het er super strak uit ;)  echt hele mooi reflectie. heb net even de site bekeken na de reactie van 'smart paintworks'  en die hebben ook blanke lak die op alluminium kan.   moet zeggen dat het laten poedercoaten me ook wel wat lijkt. wel een stuk duurder uiteraard. voorlopig nog een seizoen om er over na te denken :D              [USER=4829]@SmartPaintWorks[/USER]   het viel mee om van p120 naar 400 te gaan moet ik zeggen. dit komt denk ik omdat de dremel op een vrij hoge stand stond en het oppervlakte daardoor gladder maakte.   nog even een vraagje over je reactie. wat adviseer je me met "poetsen"?  dacht zelf aan weekelijks wassen en drogen. elke maand even een laagje collinite 845.   heb ook al wat over 'belgom' of 'mothers mag allu' gelezen op het forum voor poetsen en beschermen van het alluminium. heb je hier toevallig ervaring mee?