• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gezocht bij krassen op bumper

Christo

Detailing rookie
9 jun 2013
5
0
Ben benieuwd of er iemand in de buurt van Rotterdam is met ervaring in het wegwerken van krassen op de bumper.
Heb dit nog nooit gedaan en het lijkt me fijn om dat met een ervaren iemand op te pakken. Ben natuurlijk bereid daar een vergoeding tegenover te stellen, mits in het redelijke.
Woon dicht in de buurt bij Carclean, kan dus ook materialen regelen!

Ik heb een BMW E39 touring en sinds kort is mijn PDC kapot. Nu zaten er al wat krasjes rondom, maar door die vermaledijde PDC ben ik inparkeren blijkbaar verleerd, afgelopen maanden al twee keer iets geschaafd. Zie ook foto.

2enqdzo.webp

Je kunt ook gewoon ff langs carclean gaan voor advies. Ik denk dat zij je ook wel een goed advies kunnen geven, en vertellen welke materialen je nodig hebt (;-)

Dat begrijp ik Mustang, gaat mij alleen om meer dan advies. Als ik zo lees wat er allemaal bij komt kijken: schuren, polijsten en spuiten, doe ik dat liever niet op basis van alleen wat advies, maar met iemand met ervaring - die het leuk vindt ;)

Vinniepilon;n393406 zei:
Misschien ook je pdc laten repareren! Scheelt weer nieuwe schade.

Ook dat staat zeker op de planning, is weer een heel ander verhaal. Probeer dat zelf op te lossen, maar is ook niet heel makkleijk.